Avatar billede runzor Nybegynder
08. juni 2004 - 14:38 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Listebox med dropdowns

Jeg har en listbox med et par dropdowns. Problemet er at så snart jeg udfylder en af dem laves der automatisk en ny linie i listboxen. Jeg kunne godt tæke mig at den nye linie ikke kommer før jeg trykker "tab" i den sidste dropdown.

Håber det er noget I kan klare
Avatar billede terry Ekspert
08. juni 2004 - 15:03 #1
I didnt even know it was possible to make drop downs in a listbox!

Do you mean continous form/datasheet?
Avatar billede runzor Nybegynder
08. juni 2004 - 15:34 #2
i den danske version står det som fortløbende formulare
Avatar billede terry Ekspert
08. juni 2004 - 19:33 #3
As I thought :o)
As far as I know it isnt possible. As soon as you start entering data into a new record then the line which represents a new record (not the one you are now creating) gets pushes down.
Why is this a problem?
If you dont want to ADD the record you are entering data into then you just need to press ESC twice!
08. juni 2004 - 21:58 #4
Prøv at sætte egenskaben "Gennemløb" på formularen til "Aktuel post" og se om det hjælper.
Avatar billede runzor Nybegynder
09. juni 2004 - 00:04 #5
jeg får ikke tid til at kigge på dette før næste uge, men så skal jeg følge op på det der
09. juni 2004 - 09:04 #6
fint :o)
Avatar billede runzor Nybegynder
17. juni 2004 - 20:09 #7
tak for svarende... jeg har testet begge dele i dag. Det viser sig at Terry er den der er tættest på...