Avatar billede rasci Nybegynder
08. juni 2004 - 10:58 Der er 1 løsning

Køb af Dr. Divx

Hej Eksperten

jeg står gerne og vil købe en licens til Dr. Divx 1.0.4 og det kan jeg gøre for 39.99$ på www.divx.com, men så står der forneden på ordre siden: "Digital products sold into some European Countries will have local VAT (Tax) applied" og jeg kan heller intet finde om hvem der betaler fragten.

Nu er det så jeg gerne vil vide hvad jeg skal betale i DKK før jeg står med programmet om lincensen i hånden. (point udløses først ved komplet besvarelse og beregning)

Hvis nogen skulle kende en dansk forhandler har det også interesse og kan udløse point. Hvis hans pris er seriøs.
Avatar billede rasci Nybegynder
08. juni 2004 - 21:32 #1
Spørgsmål annuleret