Avatar billede poull Nybegynder
07. juni 2004 - 23:06 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Reel højde på i865

Jeg går og overvejer at købe en Canon i865. Det eneste der måske afholder mig fra at gøre det er dens fusiske størrelse. På Canons side står der:

Størrelse (B x D x H):  420 x 311 x 185 mm

Altså at den kun er 18,5 cm høj. Men ud fra billedet synes jeg det er rimelig tydeligt at det må være uden papirbakke. Så er der nogen som har printeren og kan måle hvor høj den er når den er i brug?
Avatar billede poull Nybegynder
08. juni 2004 - 17:30 #1
Virkelig slet ingen som har denne anden mest populære printer på edbpriser.dk?
Avatar billede ole_madsen Ekspert
09. juni 2004 - 20:13 #2
Du kunne jo skrive til Canon og spørge...
Avatar billede poull Nybegynder
09. juni 2004 - 20:18 #4
God ide .. nu ser vi hvad de siger så =)
Avatar billede poull Nybegynder
30. september 2004 - 14:52 #5
Nå gammelt spørgsmål. Canon svarede aldrig men satsede på den passede i højden hvilket lige gik :)
Avatar billede ole_madsen Ekspert
30. september 2004 - 21:43 #6
Jammen tillykke med den ny printer.

Min personlige anke mod Canon er netop, at deres support er elendig. Men deres printere plejer at være OK, så forhåbentlig får du ikke brug for det...
Avatar billede poull Nybegynder
30. september 2004 - 21:49 #7
Printeren er helt som jeg havde håbet :) De er ikke dyr i drift, skriver ud i en kvalitet jeg er fuldt ud tilfreds med. Dog ved jeg ikke hvor god den er som photoprinter da de billeder på det medfølgende papir ikke var super. Dog kan det nok rettes op på ved at købe bedre papir, men pyt det er ikke hvad jeg bruger den til.

Den er også kanon til at skrive ud på cd'er og dvd'er :) Det virker ret godt.