Avatar billede hulabula Nybegynder
07. juni 2004 - 17:30 Der er 13 kommentarer og
1 løsning

Et program til at pakke en fil ned..

Hey

Jeg har en fil på 750 MB som jeg gerne vil brænde ned på en cd, men har kun cd'er hvor der ka være 700.. Hva gør jeg?
Avatar billede bartfreak Nybegynder
07. juni 2004 - 17:35 #1
tit kan man overburne.., altså bræne lidt mere end ellers.. hvis du feks brænder med Nero, så prøv, siger den disken er for lille, tryk blot fortsæt.O)
Avatar billede hulabula Nybegynder
07. juni 2004 - 17:37 #2
også når det gæler 50 mb? jeg brænder med nero
Avatar billede bartfreak Nybegynder
07. juni 2004 - 17:40 #3
prøv lige..O)
Avatar billede hulabula Nybegynder
07. juni 2004 - 17:40 #4
Prøver.. Men tror du helt ærlig den ka?
Avatar billede bartfreak Nybegynder
07. juni 2004 - 17:43 #5
ja, har tit gjort det, og er blevet overasket, ignorer advarslen..O)
Bare husk at færdig brænde..
Avatar billede hulabula Nybegynder
07. juni 2004 - 17:47 #6
det kan den ikke.. den skriver: There is not enough space to burn this compliation onto this medium
Please insert another medium that provides more space, så kan man kun trykke cancel, men det når man ikke før den skubber cd'en ud
Avatar billede bartfreak Nybegynder
07. juni 2004 - 17:49 #7
hvilken fil er det, ..?
for ellers prøv zip, og/eller rar..
http://www.rarlab.com/download.htm
http://www.winzip.com/downwzeval.htm
Avatar billede michael_stim Ekspert
07. juni 2004 - 17:52 #8
Du skal lave visse konfigurationer for at overburne, her er der links til hvordan man gör:
http://www.nero.com/en/631933327150036.html

Direkte link:
ftp://ftp6.nero.com/Support_doc/PDFAudio/Overburn.pdf
Avatar billede hulabula Nybegynder
07. juni 2004 - 22:05 #9
Det virker ik..
Avatar billede bartfreak Nybegynder
07. juni 2004 - 22:17 #10
hvilken fil.. har du prøvet at pakke den, er det image.. så skal du bruge korrekt strørrelse cd..!
Avatar billede hulabula Nybegynder
07. juni 2004 - 22:27 #11
Det er en hel mappe jeg har pakket ned.. Der er en masse filer i den mappe jeg ska bruge
Avatar billede thedeathart Nybegynder
07. juni 2004 - 22:30 #12
hulabula:

se lige E* reglesætttet

Du må ikke:

11. Oprette samme spørgsmål flere gange. Er der ikke indløbet tilfredsstillende svar på et spørgsmål efter 7 dage, er det dog tilladt at lukke det oprindelige spørgsmål, og oprette et nyt identisk.

og dette spørgsmål minder meget om:  http://www.eksperten.dk/spm/507182
Avatar billede bartfreak Nybegynder
07. juni 2004 - 22:31 #13
så prøv zip el. rar.. det kan være den komprimerede den..og hvis det er en mappe med filler og mapper i, så måske enda meget..???
Avatar billede trixzion Nybegynder
08. juni 2004 - 02:58 #14
Hej hulabula...

Jeg læste engang i et blad at winace skulle kunne pakke filer så, så hvis du havde en fil på 750 mb, ville det være mulig med max komprimering at pakke det ned.. Håber du kan bruge det.