Avatar billede technodance.dk Nybegynder
07. juni 2004 - 16:32 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

ip ban skal være muligt at banne en på et netværk

Hej exp'er

jeg sidder og er igang med at alve et ban-system man kan ikke lige se hvordan jeg kan gøre så hvis der er mere end en på samme ip/netværk så ikke banner dem begge to

håber i kan hjælpe mig :P
Avatar billede jensendk Nybegynder
07. juni 2004 - 16:35 #1
Du kunne banne med en cookie, men det er ikke 100% sikkert, tværtimod. hvis du vil bruge IpBan, så ruge  en kombination af disse. Banner du en Ip adresse, så smid en cookie hos vedkommende og check på den ogå.

Metoden er ikke100% sikker, langt fra, men en virker sådan ok..

Er det en permanent ban, eller bare en midlertidig?
Avatar billede technodance.dk Nybegynder
07. juni 2004 - 19:18 #2
nej jeg skal kunne banne en fra et netværk unden at de andre personer også bliver bannet men der må være en løsning
Avatar billede fcknet Nybegynder
07. juni 2004 - 19:49 #3
technodance der er ingen løsning på dit problem.

Den eneste måde du kunne gøre det på var at banne IP adressen eller smide en cookie som jensendk sagde. Hvis du smider en cookie kan brugeren bare slette alle cookies og hvis du banner IP adressen fanger den alle bag den ip adresse...

Dette skyldes at IP adressen er det eneste unikke du kan se på en PC.
Avatar billede technodance.dk Nybegynder
11. juni 2004 - 13:45 #4
jamen så må jensendk godt lige smide et svare
Avatar billede technodance.dk Nybegynder
11. juni 2004 - 13:46 #5
hvis han skal have alle sp skriv det lige