Avatar billede bigshow Nybegynder
06. juni 2004 - 12:41 Der er 1 kommentar og
1 løsning

DVD hastigheds styring.

Jeg mangler et lille program, der kan styre mit Asus E616 DVDrom drev. Sådan forstået, at når der feks. ses film, spinder det hurtigere end det er nødvendigt, og støjer derfor unødigt. Så det skal kunne sætte hastigheden til feks 1*dvd istedet for 8*dvd. Nero er blevet prøvet uden held, i 3 versioner.
Avatar billede xylene Nybegynder
06. juni 2004 - 20:59 #1
Måske kan du bruge DVDIdle-pro v3.6.2. Dette program kan styre dit dvd drevs hastighed.Men hvor du lige kan få fat i det,ved jeg desværre ikke.Måske er der andre der kan hjælpe med det.
Avatar billede bigshow Nybegynder
29. juni 2004 - 23:54 #2
Lukker og slukker.