Avatar billede praetorian Nybegynder
05. juni 2004 - 23:43 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

Søger efter mailhotel der opfylder følgende krav, hjælp??

Jeg går og leder efter et mail hotel der kan opfylde mine krav.

Jeg "gider" ikke hører på foreslag angående at jeg skal gå ind forbi webhostpriser.dk da den liste ikke en en skid værd IMO.

Min behov/krav er:

[Krav begynd]

15-30 POP3 konti fordelt over 3 domæner.

20-50 Mb pr konto (varieer lidt fra konto til konto)

MX backup, så hvis at den server som hoster min mail går ned, at så er der en anden der taget imod emails og så afleverer dem til den server som hosdter min mail så at jeg på den måde undgår mail nedbrud.

Webmail

Mulighed for at kunne bruge deres servere til SMTP, enten ved at jeg angiver mit kordeord og brugernavn hver gang jeg sender, eller på anden vis

-Virus/Spam filer, med mindre at dette ikke sletter noget som helst i nogle af emailsne og bare kan nøjes med at tagge i selve header på emailsne.

Ingen begrænsing på modtagelse af større filer (ikke noget der sker særligt tit, men jeg vil gerne stadigvæk have muligheden for det.

[Krav slut]

Dette gerne med noget central styring så at jeg ikke skal til at logge ind og ud hele tiden for at styre det enkelte domænenavn.

Hvad vil dette koste totalt og er der nogle der kan hjælpe mig med at finde en udbyder.

Udbyderen behøves dog ikke at være i DK, men såfremt at de ikke er skal siden være på engelsk.

Ogsmid venligt kun firmaer der kan op fylde samtlige af mine krav.

På forhånd tak for hjælpen.
Avatar billede eric-pedersen Nybegynder
05. juni 2004 - 23:47 #1
Nu skulle jeg nødig have tæsk fordi jeg kommer med alternativ til webhostpriser.dk men har du prøvet denne:
http://webhotel.find-webhotel.dk/
Avatar billede dalbjerg Nybegynder
05. juni 2004 - 23:52 #2
Jeg er meget ked af at denne side ikke helt opfylder dine krav, men måske kan det gøres op med at det er gratis ???

http://www.dumdidum.dk
Avatar billede tommyf Nybegynder
05. juni 2004 - 23:58 #3
>Mulighed for at kunne bruge deres servere til SMTP
Den bliver godt nok svær :/
Forstår den heller ikke. Alle har jo en internetudbyder, som stiller en smtp-server til rådighed, alt andet er rene spam-magneter.
Avatar billede praetorian Nybegynder
06. juni 2004 - 00:02 #4
Dalbjerg:

"1. Alle pop3 kontiere har 8 mbyte" skal helst bruge 20 som minimum. Men kan som absolut minimum gå ned på 10 Mb for en del af kontierne. Men da Dumdidum ikke tillader at man kan sende gennem dem er den ikke brugbar desværre.

TommyF:
Da jeg tit er på farten har jeg ikke mulighed for at kunen støtte mig op af en Udbyder SMTP server hele tiden.
Avatar billede praetorian Nybegynder
06. juni 2004 - 00:05 #5
eric_pedersen:

Desværre giver den pris guide mig ikke mulighed for at specificerer plad sjeg skal bruge pr konto, eller endsige at jeg faktisk har 3 domæner der skal med over.
Avatar billede kentm Nybegynder
06. juni 2004 - 00:09 #6
jeg har næsten lige flyttet til http://www.powweb.com ,, virker utroligt godt

hvis du bestmmer dig for at bruge det må du meget gerne bruge dette link:

http://signup.powweb.com/powweb-bin/referer.cgi?account_id=91269
Avatar billede praetorian Nybegynder
06. juni 2004 - 00:15 #7
Kentm:

Og du er 100% sikker på at de kan efterleve hvert eneste af mine krav?
Avatar billede kentm Nybegynder
06. juni 2004 - 00:18 #8
kender ik så meget til det der mx noget.. har noget i mit kontrol panel hvor jeg kan indtaste noget mail mx noget... mit spam er blevet meget mindre

men de har en KÆMPE FAQ derinde, hvor man næsten kan finde svar på alt
Avatar billede locmusic Nybegynder
06. juni 2004 - 15:11 #9
dandomain.dk og hostingsuite.dk er begge to dygtige udbydere..de får derfor mine varmeste anbefalinger...
Avatar billede praetorian Nybegynder
06. juni 2004 - 17:17 #10
Har haft kigget på hostingsuite.dk og de er urimeligt dyre kan jeg se på det hele :-(
Avatar billede praetorian Nybegynder
06. juni 2004 - 17:20 #11
og hvor meget plads tilbyder dandomain pr kontò? og tillader de at man kan have 3 domæner kørende på den samme konto
Avatar billede praetorian Nybegynder
07. februar 2005 - 18:29 #12
Lukker