Avatar billede phantom_x Nybegynder
05. juni 2004 - 20:51 Der er 7 kommentarer

Jeg kan ikke Copy/Paste tekst fra explorer og Internet Explorer

Jeg kan hverken kopiere tekst fra adresse linjen eller tekst fra selve vinduet... men det er kun tekst det er galt med, filer kan man sagtens med. Nogle siger at det er en virus, men ingen antivirus programmer som jeg har prøvet har kunnet finde den. Spyware er jeg også fri for nu.... og jeg har updatet det hele. min windows er også fuld opdateret.
Kan det passe at man virkelig skal til at installere windows igen?

60 point til rigtigt svar
Avatar billede Slettet bruger
05. juni 2004 - 20:54 #1
Hvilke metoder har du forsøgt for at kopiere, der findes til min viden 3 måder at gøre det på...

- via. musen (markere tekst, højreklikke vælge copy eller paste)
- via. menuer (markere tekst, vælge rediger -> copy eller paste)
- via. genvejstaster (markere tekst, CTRL+C (copy), CTRL+V (paste))

Er der ingen af metoderne som fungerer ?
Avatar billede resten Nybegynder
05. juni 2004 - 20:54 #2
Tøm din internet-cache (Temporære Internet Filer)

Funktioner->Internetindstillinger
Klik på knappen Slet filer
Avatar billede phantom_x Nybegynder
05. juni 2004 - 22:29 #3
corholio-->Der er ikke nogen af de metoder som du nævner der virker...

resten-->har jeg gjort mange gange siden at problemet opstod... ikke nogen forandring.
Avatar billede hcma Novice
05. juni 2004 - 22:38 #4
hvad med en scanning der undersøger og reparerer ødelagte og korrupte systemfiler (du mistet intet ved det)
Start - kør - SFC /scannow (husk mellemrummet efter sfc )
Du skal have din WinXP-cd klar i drevet.
Avatar billede phantom_x Nybegynder
05. juni 2004 - 22:46 #5
okay... min winxp cd er blevet smadret så jeg skal lige have brændt en ny (har original key... så ikke nogle poster med at det er ulovligt)
har et svar i morgen om det virker
Har dog prøvet at køre en avanceret chkdsk /f/r fra cmd uden at få nogen fejl. Men det kan jo ikke skade :)
Avatar billede stampe Nybegynder
02. december 2004 - 09:53 #6
Prøv med spybot fra www.spywarefri.dk/vaerktøj

Opdater, og kør den, og skriv om det virker
Avatar billede phantom_x Nybegynder
07. juli 2006 - 21:47 #7
dudadum