Avatar billede dudesicko Novice
17. februar 2001 - 16:12 Der er 4 kommentarer og
2 løsninger

Banner priser.

http://www.eksperten.dk/spm/49958

Mig og min kæreste, har en side hvor vi har omkring 300 (unique) besøgende hver dag, siden omhandler alt til børn, og familie, i kan se den her.
http://www.mor-far.dk
Men nu vil vi gerne starte på at tjene lidt på siden.

Hvad kan man tage for 1 md fremvisning af banner ?
Eller hvad kan man tage per fremvisning ?

Vi har banner på siden nu, men de tilhører sponsorer, som giver gaver til konkurrencer.

</martin>
Avatar billede tommyf Nybegynder
17. februar 2001 - 16:33 #1
http://www.eksperten.dk/spm/49958
10øre per visning, prøv at følge med på www.bannerauktion.dk når der er noget engang i mellem.
Avatar billede dudesicko Novice
17. februar 2001 - 16:43 #2
Jeg mener dog at 10 ører er alt formeget.
Som jeg har lavet det så refresher framen hvori banneret ligger hver 60 sec.
Skal den tid så rettes til ?
Jeg gider ikke det med at man at den loader banner hvergang man skifter side, da det meste jo er læsestof, og da skifter man ikke side så ofte.

</martin>
Avatar billede dudesicko Novice
17. februar 2001 - 16:43 #3
Og. linket virker ikke.
http://www.bannerauktion.dk/
Avatar billede tommyf Nybegynder
17. februar 2001 - 16:49 #4
Underligt, serveren er nok nede.... ellers har de lukket, der har ikke været ret meget salg fra deres side det sidste stykke tid.
Avatar billede jonas01 Nybegynder
17. februar 2001 - 17:06 #5
Hej Martin

Du kan helt sikkert godt tage 15 øre pr. banner visning.. eller måske 8-10 kr. pr klik.

Men jeg syntes nu heller at du skulle tage kontakt til www.netpool.dk  eller www.adlink.dk
de ved med 100 % sikker hed hvad de skal koste, og samtidig kan det være at de vil sælge dem for dig.?
Avatar billede dudesicko Novice
17. februar 2001 - 17:51 #6
Er i sikker påat man kan tage så meget for at vise et banner ?

Hvis vi siger at hver bruger bruger 10 min på siden, så er det 10*0.10*300=300,- om dagen for at vise banner, det blive jo til en frygtelig masse penge, i løbet af at år.

Men jeg vil da kontakte www.netpool.dk  eller www.adlink.dk.

Takker.