Avatar billede skurkan Nybegynder
04. juni 2004 - 20:22 Der er 8 kommentarer

Driver til motherboard. Kan ikke finde den nogen steder!

Hej
Jeg mangler en Motherboard installation til min kammerats PC.
Denne indeholder selvfølgelig drivere til alt hvad der er onboard.
Driveren jeg mangler er til følgende motherboard:
(MSI) 640 MAX
MS-6585- v1.0

Jeg har som sagt ikke kunne finde den på nettet, men det kunne jo være nogen med samme bundkort lå inde med den.

Håber i kan hjælpe... MVH Skurkan
Avatar billede fromsej Praktikant
04. juni 2004 - 20:27 #1
Avatar billede zenze Nybegynder
04. juni 2004 - 20:36 #2
Avatar billede skurkan Nybegynder
04. juni 2004 - 21:15 #3
Det hedder:
(MSI) 640 MAX
MS-6585- v1.0
Det er max skummelt at det ikke findes nogen steder...
Avatar billede zenze Nybegynder
05. juni 2004 - 00:13 #4
Så er den der, men det er stadig ikke 640 MAX men derimod 648 MAX. Se her:
http://www.msi-computer.de/produkte/main_idx_view.php?Prod_id=262
Klik på "TREIBER" - så får du hvad du skal bruge!
Avatar billede zenze Nybegynder
05. juni 2004 - 00:15 #5
Ja, det kunne måske være smart at jeg lige checkede linket. Der er jo kun til Win95, 98 og NT.
Avatar billede zenze Nybegynder
05. juni 2004 - 00:25 #7
.... og den er go' nok ;0)
Avatar billede tonnybrandt Nybegynder
06. juni 2004 - 12:13 #8
Det skulle vel aldrig være en Medion computer ?
De bruger msi oem motherboards men msi har ikke drivere til oem motherboards på deres hjemmeside. Dem skal man have ved fabrikanten. (i dette tilfælde Medion)