Avatar billede funkyart Nybegynder
04. juni 2004 - 14:41 Der er 10 kommentarer og
2 løsninger

Vurdering - PublicArt.dk

Hej på eksperten!!!

Jeg og en ven har lavet siden http://www.publicart.dk

Det er en side som henvender sig til alle kreative, inden for grafisk kunst, som har lyst til at vise deres evner frem.

Siden er online nu, man er stadig under udvikling. Det vil derfor være dejligt med ris/ros og evt. kommentarer til hvad der kunne gøre siden bedre

På forhånd tak!
Avatar billede overchord Nybegynder
04. juni 2004 - 14:57 #1
Det er ganske flot arbejde! Siden minder meget om CGtalk.com - det kunne maaske vaere en ide at give den lidt mere "personligt praeg" ;-)
Avatar billede doggy82 Praktikant
04. juni 2004 - 15:30 #2
Fedt design!
- syntes sgu ikke det ligner CGtalk, overhoved ikke.
Avatar billede funkyart Nybegynder
04. juni 2004 - 15:49 #3
Tak for jeres svar.

Overchord: Jeg er ikke enig i din vurdering, farvemæssigt ligger vi lidt i samme stil men ellers synes jeg ikke at der er nogen lighed.

Andre der har nogle kommentarer.
Avatar billede vallemanden Nybegynder
04. juni 2004 - 15:59 #4
Hej Funkyart

Jeg synes...

+ Fed grafik
+ Let læseligt
+ Hurtig side selv om der er meget grafik
+ forholdsvis overskuelig
+ Fedt at det er 'opdelt' i kasser

- Lidt for meget på forsiden
- når man stemmer kommer man ikke retur til forsiden(Der hvor man stemmer fra)

Men alt i alt en temlig COOL side med flot grafik

Vallemanden
Avatar billede voirsous Nybegynder
04. juni 2004 - 16:59 #5
Siden ser mærkelig ud i Mozilla

Tjaa det er det er langt fra et rip off, nærmmere inspiration, hvilket jeg personligt mener er helt okay :).

SIden er rodet, hvilket skyldes de 40.000 forskellige ting der er proppet på forsiden.
Avatar billede doggy82 Praktikant
04. juni 2004 - 17:08 #6
ja jeg er også enig i at den er rodet.
Måske nogle af overskrifterne for de forskellige kasser skal være mørkere.
Og så lys ved 'hover'
Avatar billede doggy82 Praktikant
04. juni 2004 - 17:10 #7
Feks alt teksten i galleri-oversigten
Altså en bedre adskillelse af de forskellige kasser.
Avatar billede zen0r Nybegynder
05. juni 2004 - 12:31 #8
1 lille ting. link dit main banner til index :) så er det let at komme tilbage til start! elrs helt ok site!
Avatar billede larsgehrt Nybegynder
05. juni 2004 - 12:32 #9
Hej der, tak for alle jeres kommentarer. I har nok ret er der en del på forsiden. Men det er der en mening med. For det første gør det siden mere portal agtig, og for det andet kan man altid se det nyeste på forsiden.

I har nok ret at det lige skal dæmpes lidt ned så siden ikke ser så forvirrende ud.

Tak for det.

Lars Gehrt, aka Nasty, admin på publicart.dk
Avatar billede korfits Nybegynder
06. juni 2004 - 11:09 #10
Virkelig flot side.

Godt bygget op. Virker fedt med de mørke farver, som dog staå i kontrast til de uploadede (staveplade) billeder. Hvis man skal komme med et lille minus er det at menuen sidder helt i toppen så man skal køre op hver eneste gang (men et absolut luksus problem)

Selve formålet med sitet virker også som en rigtig fed ide. Så du skal bare se at klø på.
Avatar billede korfits Nybegynder
06. juni 2004 - 11:10 #11
btw. synes ikke at det gør noget der er så meget på forsiden.
Avatar billede larsgehrt Nybegynder
06. juni 2004 - 11:29 #12
Tak korfits. Håber du vil være medlem og hjælpe siden igang...