Avatar billede rigolet Novice
03. juni 2004 - 22:45 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

Kan ikke vise appletter på hjemmsider

På en hjemmeside har jeg lavet en menufunktion som applet, der vises ganske fint på min PC og en del andre, men jeg har bemærket, at de der har XP kun får et lille rødt kryds, hvor menuen skulle være. Til disse XP folk har jeg sagt, at de blot skulle opdatere XP, men det er åbenbart ikke helt rigtigt. Hvis man så i tillæg installerer java runtime, er det min erfaring at det hjælper.
Hvad er forklaringen på at XP har problemer med appletter?
Hvem kan svare på det???
Avatar billede hcma Novice
04. juni 2004 - 08:44 #2
måske dette: slået scripting af Java applets fra: Internet indstillinger/fane sikkerhed og tryk brugerdefineret niveau knap og herefter nederst på den fremkomne rulleliste slå scripting af Java aplets fra.
Avatar billede rigolet Novice
04. juni 2004 - 10:45 #3
Tak for svarene.
Avatar billede hcma Novice
04. juni 2004 - 11:18 #4
noget der hjalp ??
Avatar billede rigolet Novice
04. juni 2004 - 12:07 #5
Til catbody. Jeg har nu deaktiveret funktionen på min egen PC, men det gav nu ingen synlige ændringer. Nu vil jeg lige forsøge med en bekendts PC, der har problemet. Jeg skal lade en bemærkning falde senere her under emnet.
Avatar billede rigolet Novice
07. juni 2004 - 14:20 #6
Linket til aarhus amt var det der virkede så tak til themyggekiller og for interessen til catbody.
Avatar billede rigolet Novice
07. juni 2004 - 14:22 #7
Nu er jeg kommet i vildrede med pointgivningen. De skulle gå til themyggekiller, men hvordan???
Avatar billede hcma Novice
07. juni 2004 - 15:40 #8
themyggekiller skal lægge et svar, som du så efterfølgende kan acceptere
Avatar billede rigolet Novice
07. juni 2004 - 18:08 #9
Ja, men det fortjener du jo næsten for hjælpen - så du svar du blot.
Avatar billede hcma Novice
07. juni 2004 - 18:34 #10
skal ingen point have. (har ikke fortjent nogle)
Hvis "themyggekiller" ikke får lagt et svar (giv ham/hende et par dage) laver du bare selv et og accepterer det efterfølgende, så spørgsmålet kan blive lukket. Hvis det så viser sig at "themyggekiller" senere dukker op, kan du jo så bare lave et nyt "points til themyggekiller" spørgsmål.
Avatar billede themyggekiller Nybegynder
07. juni 2004 - 21:17 #11
jamen her kommer da et svar så. :-)