Avatar billede schnitz_dk Nybegynder
03. juni 2004 - 20:43 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

CoolWeb Virus/Spy kan ik fjerne den..

Her i dag lige pludselig sad og surfede på nettet, og så kom der pludselig nogle filer ind på min pc ? uden jeg accepterede hverken det ene alle andet, og nu har jeg fået den #!#!"# lorte coolweb som startside hele tiden, og har prøvet at fjerne den med alt, og kørt noget antivirus, Hijackthis, CWShredder - men intet kan fjerne den, og efter et stykke tid når jeg har internet explore åben, så kommer der 200 porno popup sider ?! - hvordan kan jeg komme af med det PIS! :)

http://213.159.117.132/1050/ < - det link kommer i min browser.. og når jeg åbner hijack this så lukker det automatisk ned (kan ik bruge det) og kan ikke finde nogle filer i min jobliste som jeg kan lukke
Avatar billede andersenph Nybegynder
03. juni 2004 - 20:45 #1
http://209.133.47.12/~merijn/files/CWShredder.exe
Hent cwshredder. Check om der er opdateringer.
Tryk på fix. Scan og fix det den finder.
Genstart og kom med en ny hijack log
Avatar billede schnitz_dk Nybegynder
03. juni 2004 - 20:46 #2
har gjort det omkring 400 gange, den sletter de filer den finder, og efter genstart er de der igen.
Avatar billede schnitz_dk Nybegynder
03. juni 2004 - 20:48 #3
og når jeg prøver at downloade antivirus (exe) filer - så skriver den kildefilen kunne ikke gemmes på drev C:
Avatar billede andersenph Nybegynder
03. juni 2004 - 20:48 #4
Ja det kan jeg godt se. Jeg fik ikke læst det ordentligt
Avatar billede andersenph Nybegynder
03. juni 2004 - 20:50 #5
Prøv at starte scwshredder op i fejlsikret
Avatar billede arlet Juniormester
03. juni 2004 - 20:51 #6
Kan du lave et screenshot af din jobliste
Avatar billede schnitz_dk Nybegynder
03. juni 2004 - 20:54 #7
har prøvet i fejlsikret tilstand - og arlet - der køre intet i min jobliste som ikke skal være der, der køre kun de normale windows filer men min cpu yder næsten 99% og 192 mb ram..
Avatar billede andersenph Nybegynder
03. juni 2004 - 20:56 #8
Hvad er det der trækker de 99%
Hvilken process?
Avatar billede schnitz_dk Nybegynder
03. juni 2004 - 20:59 #9
kan jeg jo ikke se, kunne jeg se det kendte jeg også fejlen, men ingen filer i joblisten laver noget - det er jo pga. der ligger noget et andet sted og fucker det hele op..
Avatar billede schnitz_dk Nybegynder
03. juni 2004 - 20:59 #10
nevermind gider ik bruge mere tid på det, formatere pisset