Avatar billede deleuran Nybegynder
03. juni 2004 - 13:57 Der er 6 kommentarer

Firewire kort til IBM R40

Jeg har en IBM Thinkpad R40 som jeg gerne vil have et firewire kort til. Skal jeg købe et fra IBM eller kan jeg også bruge andre mærker eks.ADS PYRO 1394DV
03. juni 2004 - 14:01 #1
Du kan bruge alle kort til din ThinkPad. Har selv en ThinkPad hvor jeg anvender et ikke IBM Firewirekort.
Avatar billede deleuran Nybegynder
03. juni 2004 - 14:06 #2
Kan du anbefale et mærke
03. juni 2004 - 14:19 #3
Mit er et OrangeCombo USB 2.0/Firewire kort.

Det fungerer upåklageligt.

http://www.orangemicro.com/pccardcombo.html
Avatar billede deleuran Nybegynder
03. juni 2004 - 14:23 #4
Tak for hjælpen
13. juli 2004 - 12:19 #5
Hvordan går det?
Avatar billede zenze Nybegynder
30. december 2004 - 21:48 #6
Hej "deleuran" - Glædelig bagjul og undskyld at jeg blander mig i et spørgsmål, som er lukket.
Har du haft brug for at opgradere BIOS på din R40, så er jeg interesseret i at vide om man skal disable alle værdierne under POWER inde i BIOS inden man starter upgraden. Flash-programmet kommer med en meddelelse undervejs, hvor der opfordres til sådan noget, men jeg havde bare sat til "Setup Defaults" - og nu har jeg bøvl med en "ERROR! Ressource Conflict PCI Network Controller in slot 01 ......"