Avatar billede klojs Nybegynder
02. juni 2004 - 16:33 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Hvem reparerer videoer ?

Jeg har en vhs video af lidt ældre dato, som ikke fungerer helt optimalt. Der er en lille dims der sidder og vipper når båndet afspiller hvilket giver lidt flimmer på skærmen.

Jeg er meget meget glad for den video, og ved godt det er "smid-væk" samfund, og jeg har ikke meget lyst til at skulle give f.eks. Fona 250-500 kr bare for at kigge på den.

Er der nogle af jer som ved at der ligger en lille biks et sted som tager et par "håndører" for fornøjelsen. Det bør selvfølgelig være i Københavns området, da jeg bor her.
Avatar billede d.e Nybegynder
02. juni 2004 - 16:59 #1
Bliver svært at finde da alle vil afkræve penge for at kigge på den....hertil kommer reparetion......
Avatar billede dmcn Praktikant
02. juni 2004 - 16:59 #2
Ikke så langt fra Nørreport ligger Würtz Radio og TV, og mit indtryk er at de er *yderst* rimelige rent prismæssigt.
Ring evt. til dem og hør om det er noget de kan klare: (http://krak.dk/scripts/soegning/krakdk_soegning_resultatside.asp?pub_id=KVWW&data=k&formnavn=normal&Map_left=&Map_right=&Map_top=&Map_bottom=&VIRK=&navn=w%FCrtz+radio&vej=&HUSNR=&POSTNR_FRA=&BY=&omraade=%2813%2C14%2C15%29&kommuner=&tlf=&firma=Find+firma
Avatar billede klojs Nybegynder
02. juni 2004 - 17:02 #3
d.e......ja det er muligt, men jeg tvivler på at der er ret mange der overgår Fona, når man også tænker på en evt. meget lang behandlingstid.

Jeg er skam villig til at betale for det, men tvivler på jeg behøver at betale Fonas priser.

Jeg forhører mig der mormality....ser lige hvad der ellers kan komme af forslag, så jeg kan sammenligne priser :-)
Avatar billede klojs Nybegynder
03. juni 2004 - 21:55 #4
Fik lige at vide af elektronik centret i Skovlunde at de ligesom Fona skal have 350 for at kigge på den, så prøver Würtz imorgen.

Tak
Avatar billede klojs Nybegynder
04. juni 2004 - 13:58 #5
Jeg må lige fortælle jer at jeg har ringet til würtz, og at de finder fejl på den gratis. Jeg spurgte hvordan de kunne det, når andre tager 3-400 kr. Han sagde bare at det gjorde de bare :-)))

Så der vil jeg da tage ind ved lejlighed, og få dem til at kigge på den.
Avatar billede dmcn Praktikant
04. juni 2004 - 17:32 #6
Würtz er GODT! :)