Avatar billede monix Nybegynder
02. juni 2004 - 08:48 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Anti-spam program til Exchange serveren

Jeg vil gerne have en anbefaling til et Anti-spam program til min Exchange server. Den skal gerne kunne håndtere alle mailkonti som er oprettet. Prisen er underordnet.
Avatar billede riversen Nybegynder
02. juni 2004 - 08:56 #1
http://www.gfi.com/mes/

fuld prøveversion kan downloades.
Avatar billede clausm Nybegynder
02. juni 2004 - 09:11 #2
Jeg bruger selv GFI, og er ganske tilfreds.
Et andet potentielt valg er dog softscan (www.softscan.dk) . De tilbyder både hostede og lokale løsninger.
Avatar billede bjornicle Nybegynder
02. juni 2004 - 10:12 #3
Et produkt der ser laekkert ud er www.barracudanetworks.com som er en gateway mellem internettet og din mailserver. Havde vi ikke lige selv implementeret en gateway med spamassassin, havde vi nok valgt en barracuda, du kan bl.a. se en sammenligning af den og andre produkter her: http://www.nwc.com/showArticle.jhtml?articleID=20000062&pgno=2

Barracuda korer ogsaa med spamassassin
Avatar billede Slettet bruger
02. juni 2004 - 12:10 #4
Hvis du bruger Exchange 2003, var det nok værd at se på Exchange 2003 Intelligent Message Filter:
http://www.microsoft.com/downloads/details.aspx?FamilyID=c1b08f7b-8caf-4147-b074-8c9c8f277071&DisplayLang=en
Det er gratis og virker ganske udmærket.
:-)
Avatar billede claus_k_larsen Nybegynder
14. juni 2004 - 21:04 #5
www.softscan.dk er både antivirus og spam og virker rigtigt godt :-)
Avatar billede matte Nybegynder
01. juli 2004 - 13:16 #6
Det bedste filter på markedet er uden sammenligning danske SPAMfighters:
http://www.spamfighter.com/Lang_DA/product_sem.asp?
Avatar billede tommypedersen Nybegynder
17. marts 2005 - 22:57 #7
Vi har prøvet både Mail Essentials og SPAMfighter - jeg vil helt klart foretrække SPAMfighter - det er let at installere og det virker uhyggeligt godt.
Mail Essentials benytter blacklister og diverse andre filtre mens SPAMfighter opsamler info fra brugerene om hvilke mails de anser som SPAM. Hvis et antal brugere af SPAMfighter anser en bestemt mail som SPAM vil din SPAMfighter også detektere mailen som SPAM. 50 er vist standard.
Jeg har virkeligt aldrig set et SPAMfilter der virker så effektivt
//Tommy