Avatar billede thorezzz1 Nybegynder
01. juni 2004 - 22:32 Der er 12 kommentarer

Skype+CS = virker ikke

Ja, så har jeg skaffet mig skype, men når jeg taler med mine venner mens jeg spiller spillet 'Counter-Strike' (online), så kommer min ping/latency op på de par hundrede stykker 2-500 - vilket er umuligt at spille med. Jeg har 512/128 og min computer er en Pentium 4 2,4 ghz (ikke glocket) 512 ddr ram og geforceFX 5200.

NEED HELP!!!!
Avatar billede viciodk Praktikant
01. juni 2004 - 22:34 #1
Det er sandsynligvis fordi du kun har 128 i upload.
Avatar billede Slettet bruger
01. juni 2004 - 22:36 #2
Har du nogensinde prøvet på at køre computerspil samtidig med at du downloader via. Kazaa ? Hvis du har ved du at P2P-programmer (som Kazaa er katagoriseret under) bruger al den båndbredde de kan få fat i, og Kazaa er specielt "slem til det".

Når jeg så fortæller dig at Skype er P2P-telefoni af folkene bag Kazaa, burde det stå rimeligt klart at det ikke er muligt at spille og tale i Skype samtidig. Det kan måske løses hvis du opgraderer din linie, det er det eneste forslag jeg kan komme med. Ellers burde du skifte til en PC-to-PC voice kommunikations program.
Avatar billede Slettet bruger
01. juni 2004 - 22:36 #3
@viciodk: Det er så også en måde at forkorte svaret på... hehe :-)
Avatar billede thorezzz1 Nybegynder
01. juni 2004 - 22:41 #4
Jeg har ikke engang kazaa installeret og bruger ikke p2p programmer. Mine venner har den nøjagtig samme forbindelse.
Avatar billede thorezzz1 Nybegynder
01. juni 2004 - 22:43 #5
Smider du et link ind til PC-to-PC voice, hvor jeg kan downloade det? :D
Avatar billede Slettet bruger
01. juni 2004 - 22:44 #6
Skype er et P2P-program...

Hmmm, hvis dine venner kan få det til at virke med samme forbindelse kunne noget tyde på at din computer muligvis kunne være inficeret med Spyware?
Avatar billede Slettet bruger
01. juni 2004 - 22:46 #7
Her er der et par stykker PC-to-PC calling programmer (du vil nok undgå Skype ;-))

http://www.tucows.com/phone95_rating.html
Avatar billede gephion Nybegynder
03. juni 2004 - 14:44 #8
Hvis jeg var jer, ville jeg nok vælge at bruge Teamspeak, som er klart det bedste når vi snakker om holdchat mens man gamer, og er dejligt nemt at configurere/bruge.

www.teamspeak.org
Avatar billede cerb Nybegynder
03. juni 2004 - 14:46 #9
nu er ventrilo så bare lige en tand bedre ;D
Avatar billede bootie Nybegynder
16. juli 2004 - 11:12 #10
Jeg spiller War3 sammen med skype på en 512 upload.
Så det er nok som tidligere nævnt pga. din limited upload.
Avatar billede bootie Nybegynder
16. juli 2004 - 11:13 #11
WarCraft 3
Avatar billede gephion Nybegynder
16. juli 2004 - 13:10 #12
Cerb:

Det er vist en smagssag ;)