Avatar billede hitman Nybegynder
16. februar 2001 - 20:06 Der er 12 kommentarer og
5 løsninger

Vurdering!

Hej..

Jeg vil gerne have lidt konstruktiv kritik af www.secpoint.com, eller ros, hvad der end måtte være passende. Jeg vil også gerne høre om I synes skriften er for lille? Etc…

Mvh,
Michael

Avatar billede hoejrup Nybegynder
16. februar 2001 - 20:09 #1
Har du ikk en email adresse, så kan jeg sende et skærm dump til dig.

/per
Avatar billede brain Nybegynder
16. februar 2001 - 20:09 #2
Jeg synes den er rigtig flot. Skriften er lige tilpas, og stilen er uniform. Har du en plan med kollonnen til højre? Jeg synes der er en lille smule for bred...
Avatar billede hoejrup Nybegynder
16. februar 2001 - 20:12 #3
brain> Det er fordi designet er skredet.

/per
Avatar billede hitman Nybegynder
16. februar 2001 - 20:13 #4
til hoejrup : mgn@it-college.dk
Avatar billede hoejrup Nybegynder
16. februar 2001 - 20:13 #5
Selvfølgelig er designet flot, men der er noget galt med nogle af koderne.

/per
Avatar billede hitman Nybegynder
16. februar 2001 - 20:14 #6
brain : jep - der kommer noget senere ;)
Avatar billede fcs Novice
16. februar 2001 - 20:16 #7
Rigtig lækker hjemmeside. Konsostent design, overskuelig og pænt design. Her kommer mine forslag:

1. Hvad skal kolonnen i højre side til?
2. Jeg går ud fra at alle nyhederne i venstre side bliver klik-bare?
3. Topmenu\'en - jeg ville nok skrive Home istedet for Front.
4. Under Advisories. - #2, Diablo 2 TCP/IP Sever DoS er et text-doc, som åbner i et nyt vindue. Det ødelægger helheden. Lav det så det passer ind i det øvrige design og lad være med at åbne det i et nyt vindue.
5. Når der er en undermenu til et punkt i top-menu\'en varer det lidt før man ligger mærke til at der er underpukter. Måske skulle farven på undermenu\'erne ændres så de bliver lettere at se?

Genrelt en meget flot og lækker side! Held og lykke fremover med siden ;-) 11@13
Avatar billede tupsy Nybegynder
16. februar 2001 - 20:16 #8
Designet er meget flot...
Men måske der skulle noget dynamisk på siden??
Måske linkene i toppen kunne skifte farve ved mouse over..

Tupsy!!
Avatar billede Trine Nybegynder
16. februar 2001 - 20:17 #9
Nøj, den er godt nok fin. Det synes jeg bestemt. Den er meget troværdig at se på, og det må jo også være meningen, når emnet er Internet Sikkerhed. Blå er en troværdig farve, det er derfor mange banker og forsikrings-brancher benytter sig af de blå toner.

Den er nem at navigere rundt i, der er ingen tvivl om, hvad man kan klikke på. Den er pæn og enkelt, og ikke noget dingel dangel, som der er på så mange hjemmesider.

Jeg synes du har lavet en ski\'e flot og vellykket hjemmeside. Jeg er også selv mest til de sider der er opbygget enkelt.

Nej, jeg synes ikke at skriften er for lille eller noget, den er meget passende.

Den er også rigtig fin med sine lyse grå streger og den sorte bund. Skulle du ikke lige putte en sort streg, som den i bunden, op i toppen også? Jo, det synes jeg kunne gøre underværker, for at siden bliver lidt mere ens i krogene.

Nå Hitman, nu må jeg give den en karakter:
Jeg giver din site 10@13 så vær du blot stolt ;-)

Mvh. Trine / Misskat
16. februar 2001 - 20:30 #10
450 point... det var ik så lidt.... nå men en meget fin side... skriften er lige tilpas... men der mangler lige et eller andet ude i højre side... ellers har jeg ikke så meget at sige om den... den er måske lidt tung og hente men ellers en meget fin side...
Avatar billede johannielsen Nybegynder
16. februar 2001 - 20:30 #11
Halløj Hitman!!

Yderst flot side....

+ Flot design
+ Stilfuldt design
+ Gode fonte
- Mangler MouseOver - den bliver lidt kedelig uden
- Ikke mange gider at læse indholdet - personligt tror jeg ikke der er penge i security

Men jeg giver den 10@13

;-)

/Johan
Avatar billede hitman Nybegynder
16. februar 2001 - 20:36 #12
tak for hjælpen alle ;)))
Avatar billede Trine Nybegynder
16. februar 2001 - 20:36 #13
Tak for det, Hitman. Men det var virkelig mange points at gi\' væk for så lidt. Men jeg tager dem glædeligt til mig.

Held og lykke!
Avatar billede fcs Novice
16. februar 2001 - 20:40 #14
Takker - bare sig til hvis du skal have checket den på et senere tidspunkt! ;-)
Avatar billede jakoba Nybegynder
16. februar 2001 - 20:49 #15
<frameset rows=\"100%,*\" border=\"0\" frameborder=\"0\" framespacing=\"0\" framecolor=\"#000000\">
  <frame src=\"front.php\" name=\"main\">
  <!-- hvor er din frame nr 2 ?? -->
<noframes>

den store tomme søjle tilhøjre ser underlig ud.

der er lidt muks med den lodrette linie tilhøjre for midtteksten. NS6 viser den klart forskellig fra den tilsvarende linie i topbilledet som den vist skulle være en forlængelse af.
Forneden skubber copyright... teksten den lodrette linie 10-20 pixels længere tilhøjre. Skulle den tekst evt rykkes op i midtkolonnen den ser lidt ensom ud der under menu-kassen.

teksten hopper lidt rigeligt mens der loades. har du husket at angive højde og bredde på alle billeder?

Pæn men ikke smuk side. Nok mest fordi den ikke tager ret meget hensyn til netscape.

mvh JakobA
Avatar billede hitman Nybegynder
16. februar 2001 - 21:14 #16
Jeg har vist ikke været for flittig til at teste siden med NS6 - det må jeg få gjort noget ved.
Avatar billede tupsy Nybegynder
16. februar 2001 - 21:17 #17
Hmm, gad nok vide hvorfor mit svar blev afvist...
:-/

Tupsy!!