Avatar billede bobbecs Nybegynder
01. juni 2004 - 17:55 Der er 5 kommentarer

Udklip mercedes fra billede

hey

jeg har ligget og kæmpet med at klippe denne mercede ud at baggrunden. jeg skal bruge billedet til et reklame projekt ( HTX )

Jeg har haft problemer med at skyggerne fra bilen på vejen kommer med når jeg prøver at klippe det ud...

er der en der kan klare d formig ? selvfølgelig for point

//jesper
Avatar billede bobbecs Nybegynder
01. juni 2004 - 17:55 #1
hehe ups ! glemte sku link til pic http://www.orbyonline.com/backgrounds/mercedes.jpg
her er d!
Avatar billede buddy45 Juniormester
01. juni 2004 - 18:51 #2
Kan du bruge denne? Det var lidt nemmere hvis man kendte baggrunden... ;)
Avatar billede buddy45 Juniormester
01. juni 2004 - 18:51 #3
Skulle nok lige sætte link på :)
http://www.frip.dk/Buddy/billeder/mercedes.jpg
Avatar billede weblex Nybegynder
01. juni 2004 - 19:36 #4
Problemet med det billede er, at man kan se baggrunden gennem vinduerne og i bilens genskin. Derfor bliver det stort umuligt at lave en troværdig fritskrabning.
Avatar billede buddy45 Juniormester
01. juni 2004 - 21:17 #5
Har rettet lidt på det - måske kan du bruge det - måske ikke.  :-)