Avatar billede ekper Nybegynder
01. juni 2004 - 17:15 Der er 4 kommentarer

Hvordan kommer jeg ud af Genstartssløjfen ?

jeg har xp pro og jeg gik ind i Systemkonfigurationsprogrammet og dianostisk start.
REsultatet er at den nu er gået i fejlsikker tilstand + at den skriver i dos mode følgende    cdm\:    og så kommer den med en rød besked at den vil genstarte. Jeg kører så i et genstarts-sløjfe , hvor dette bare gentager sig og selvom jeg trykker f8 for at skifte med disse muligheder er der ingen af disse muligheder der kan ændre på det!!(men jeg kommer dog ind på f8-siden!)

HVA pokker gør man ?
v h ekper
Avatar billede serverservice Praktikant
01. juni 2004 - 17:51 #1
Når du vælger f8 ved opstart skal du bruge "last known good konf.." = "sidste gode ..." virker det nu?
Avatar billede ekper Nybegynder
02. juni 2004 - 13:53 #2
NEJ heller ikke!det samme sker !
Avatar billede serverservice Praktikant
02. juni 2004 - 14:00 #3
se her http://www.wown.com/j_helmig/wxprcons.htm
Se under:
"You can use "enable" and "disable" to switch on/off :"

her kan du vælge enable servicename start type. jeg vil gætte på at system start eller boot start vil kunne gøre det. ellers ved jeg ikke.
Avatar billede ekper Nybegynder
06. juni 2004 - 16:48 #4
DE STEDER HVOR JEG KAN KOMME IND OG GØRE GODT ER : F8 -STEDET(EFTER AT TRYKKE F8 KOMMER MAN DERTIL!)
DET ANDET STED ER BIOS EFTER AT HAVE TRYKKET DELETE (SOM NORMALT VED BIOS ADGANG?)!ALT ANDET ER LÅST !!