Avatar billede helmutlotti Nybegynder
01. juni 2004 - 17:02 Der er 2 kommentarer

Taler du russisk, polsk eller et andet baltisk sprog ? God indtj.

Hej

Vi er et internationalt netværk som sælger udlandstelefoni for et amerikansk teleselkab.

konceptet er meget enkelt hvor vi deler en provision..... altså IKKE MLM.

Ønsker nu at starte i østeuropa. Snakker du et af sprogene og er lidt webdesign/programmeringskyndig har du meget hurtigt et fornuftigt indtjeningsgrundlag.

Du kan se mere på hjemmesiden www.tele-link.dk eller skriv på service@tele-link.biz
Avatar billede strych9 Praktikant
01. juni 2004 - 17:09 #1
jaeh, min kæreste taler russisk, i og med at hun er russer. Men drejer det sig om telemarketing eller
Avatar billede helmutlotti Nybegynder
01. juni 2004 - 21:14 #2
Generelt kan du læse om det praktiske i konceptet på hjemmesiden.

Som agent laver du selv en hjemmeside. Når en kunde tilmelder sig på hjemmesiden får du provision af kundens forbrug så lang tid han benytter sig af servicen. Ringer kunden tjener du penge. Når først kunden er "inde" kræves der ikke mere arbejde fra din side.

TeleLink har i Danmark fået godt 700 kunder på et år. Vi har ganske enkelt nogle af verdens billigste priser på udlandstelefoni fra alle lande til alle lande.

Hvis du fortsat er interesseret, kontakt mig venligst på mail.

Helmut Lotti