Avatar billede hashkagen Nybegynder
01. juni 2004 - 14:32 Der er 12 kommentarer og
3 løsninger

en god og gratis virus scanner

skal bruge en god of gratis virus scanner (ikke en online scanner) der kan lave en boottime (startup) scanning af min computer, skal helst have et hurtigt svar! mange tak!
Avatar billede hammerhead Nybegynder
01. juni 2004 - 14:33 #1
http://www.avast.com

gratis til personlig brug.
Avatar billede pskov Nybegynder
01. juni 2004 - 14:34 #2
Avatar billede pskov Nybegynder
01. juni 2004 - 14:51 #3
Undskyld. Det er www.grisoft.com - der finder du AVG-antivirus - den er hurtig, god og kan lave en boottime (startup) scanning af din computer
Avatar billede hashkagen Nybegynder
01. juni 2004 - 14:53 #4
hammerhead - avast home edition kan ikke scanne ved bootup! har bikset og bakset med denne scanner hele dage fra kl 8.00.

pskov - prøver den pro version, da den gratis version IKKE kan
Avatar billede hammerhead Nybegynder
01. juni 2004 - 14:54 #5
jo den kan.
Avatar billede hammerhead Nybegynder
01. juni 2004 - 14:55 #6
Another new option is the boot-time scan (Windows NT/2000/XP/.NET only). It is important in the case that a virus is suspected to be active on your computer. The boot-time scan is performed before the virus may get activated, so the virus cannot influence the scanning in any way.
Avatar billede hashkagen Nybegynder
01. juni 2004 - 15:42 #7
ja, men for at kunne komme ind og sige "Lav en dum bootscanning ved næste startup" skal man ind i enhanced user interface, noget de vidst ikke skriver hmm?

hvis det ikke er sandt så ret mig lige hammerhoved
Avatar billede hammerhead Nybegynder
01. juni 2004 - 17:04 #8
Når man starter Avast op, så får man adgang til deres Simple user interface. I øverste venstre hjørne, er en pil - klik på den og vælg "Scedule Boot-time scan".
Avatar billede hashkagen Nybegynder
02. juni 2004 - 09:02 #9
- Hammer - den er grå (man kan ikke vælge den medmindre man har den betalte version. (har du en pro trial eller sådan noget?)

- SMkov - hvordan får man den til at gøre det?
Avatar billede pskov Nybegynder
02. juni 2004 - 09:41 #10
Jeg bruger den ikke selv - har brugt den. Men jeg har lige kigget lidt på den igen.

Jeg mener, det er at sætte flueben i "Check Boot Viruses".
Avatar billede hashkagen Nybegynder
02. juni 2004 - 10:18 #11
nope, overhovet ikke noget lignende - den fatter brik for at sige det mildt..
Avatar billede hammerhead Nybegynder
02. juni 2004 - 19:26 #12
Nej, jeg har den gratis version. Har kørt med den i et år uden problemer og kan køre boot scan uden problemer.

Har Avast versiom 4.1 Home Edition.

Den er registreret, men det er gratis - er din registreret?
Avatar billede hashkagen Nybegynder
03. juni 2004 - 10:04 #13
fik aldrig key'en over email, registrerede mig med 2 forskellige mails op til flere gange.

Har installeret Norton. hammerhead læg et svar og i får begge p...
Avatar billede hammerhead Nybegynder
03. juni 2004 - 10:18 #14
mærkeligt, men Norton er også ok.
Avatar billede hashkagen Nybegynder
03. juni 2004 - 17:11 #15
ENJOY...