Avatar billede ird Praktikant
01. juni 2004 - 07:31 Der er 41 kommentarer og
1 løsning

Programmet forsøger at autoriserer

Godmorgen

Som overskrifter siger. Det skete fra det ene øjeblik til det andet. Jeg kan slet ikke komme i kontakt, og jeg har tjekket for updates til det.

//Ird
Avatar billede riversen Nybegynder
01. juni 2004 - 07:49 #1
hvilken fejlbesked får du
Avatar billede ird Praktikant
01. juni 2004 - 07:52 #2
Godmorgen

Der står bare i nederste bjælke at den forsøger at autoriserer, men der sker intet mere. Den bliver ligeledes ved med at komme frem med boksen hvor mine login koder står??
Avatar billede ird Praktikant
01. juni 2004 - 07:54 #3
Du kunne ikke logge på e-mail-serveren, da den angivne adgangskode ikke er gyldig. Konto: 'pop3.mail.dk', Server: '127.0.0.1', Protokol: POP3, Svar fra server: '-ERR invalid user name or password.', Port: 110, Sikker (SSL): Nej, Serverfejl: 0x800CCC90, Fejlnummer: 0x800CCC92
Avatar billede riversen Nybegynder
01. juni 2004 - 07:54 #4
se lige server... 127.0.0.1... det må være forkert
Avatar billede riversen Nybegynder
01. juni 2004 - 07:55 #5
det skal vel være pop3.mail.dk
Avatar billede ird Praktikant
01. juni 2004 - 07:56 #6
Jeg har på intet tidspunkt ændret noget, derfor fatter jeg ikke den pludselig kommer
Avatar billede riversen Nybegynder
01. juni 2004 - 07:56 #7
men derfor skal din konto rettes til det korrekte alligevel
Avatar billede ird Praktikant
01. juni 2004 - 07:57 #8
Hm hvor retter jeg dette så
Avatar billede riversen Nybegynder
01. juni 2004 - 07:57 #9
funktioner --> konti
Avatar billede ird Praktikant
01. juni 2004 - 07:59 #10
Den står som pop3.mail.dk
Avatar billede riversen Nybegynder
01. juni 2004 - 08:00 #11
der må stå 127.0.0.1 et eller andet sted... ellers skriver den det ikke i fejlbeskeden. Sikker på det ikke er kontonavnet du kigger på. Den hedder nemlig også pop3.mail.dk jvf. fejlenudskriften: Konto: 'pop3.mail.dk', Server: '127.0.0.1'
Avatar billede riversen Nybegynder
01. juni 2004 - 08:00 #12
du skal jo dobbeltklikke på kontoen og rette indstillingerne der.
Avatar billede ird Praktikant
01. juni 2004 - 08:02 #13
Under fanen servere står der:

Indgående post (pop3) 127.0.0.1
Udgånede post (SMTP) 127.0.0.1

Er der der du mener jeg skal rette?
Avatar billede riversen Nybegynder
01. juni 2004 - 08:02 #14
ja
Avatar billede ird Praktikant
01. juni 2004 - 08:03 #15
Hvilken af dem skal jeg rette til pop3.mail.dk
Avatar billede riversen Nybegynder
01. juni 2004 - 08:03 #16
pop3... men smtp skal også rettes, for at du kan sende
Avatar billede riversen Nybegynder
01. juni 2004 - 08:04 #17
sikkert smtp.mail.dk, men det kan du sikkert finde hos din isp
Avatar billede ird Praktikant
01. juni 2004 - 08:04 #18
Det vil sige både:

Indgående post (pop3) 127.0.0.1
Udgånede post (SMTP) 127.0.0.1

Skal rettes til

Indgående post (pop3) pop3.mail.dk
Udgånede post (SMTP) pop3.mail.dk
Avatar billede riversen Nybegynder
01. juni 2004 - 08:05 #19
nej!
Avatar billede ird Praktikant
01. juni 2004 - 08:05 #20
Hmm så er jeg ikke helt med
Avatar billede riversen Nybegynder
01. juni 2004 - 08:06 #21
hvad er det du ikke forstår? Det er da helt simpelt. Din pop3 server er pop3.mail.dk. SMTP er sikkert smtp.mail.dk men tjek det hos din isp
Avatar billede riversen Nybegynder
01. juni 2004 - 08:09 #22
TDCs SMTP-server for TDC Bredbånd kunder har adressen smtp.mail.dk.
Avatar billede ird Praktikant
01. juni 2004 - 08:09 #23
Det står den også til
Avatar billede riversen Nybegynder
01. juni 2004 - 08:09 #24
jamen så er det fint. Du skrev jo bare at den stod til 127.0.0.1 og du ville rette til pop3.mail.dk
Avatar billede ird Praktikant
01. juni 2004 - 08:10 #25
Beklager misforståelsen så
Avatar billede riversen Nybegynder
01. juni 2004 - 08:23 #26
ok, husk at lukke
Avatar billede ird Praktikant
01. juni 2004 - 08:24 #27
Tak for hjælp - kast et svar
Avatar billede riversen Nybegynder
01. juni 2004 - 08:25 #28
ingen point til mig
Avatar billede ird Praktikant
01. juni 2004 - 08:28 #29
Du løste problemet og burde så belønnes :)

Men siger tak for hjælpen så
Ha en god dag

//Ird
Avatar billede popsy Novice
01. juni 2004 - 08:56 #30
Min skriver også 127.0.0.1 på alle mailkonti, men virker alligevel. Jeg tror det er avast der ændrer noget, for det skete efter jeg havde inst. det.
Avatar billede riversen Nybegynder
01. juni 2004 - 09:47 #31
velbekom
Avatar billede ird Praktikant
01. juni 2004 - 13:23 #32
Fejlen ligger på TDC's mail servere. Har snakket med dem, men der var ingen tidshorisont
Avatar billede riversen Nybegynder
01. juni 2004 - 14:00 #33
det tror jeg nu næppe. Den fejl på serveren kan da ikke forårsage at dine lokale indstillinger ændrer sig. Sådan tror jeg næppe Microsoft har programmeret deres software
Avatar billede ird Praktikant
01. juni 2004 - 14:19 #34
Måske ikke, men fejlen ligger hos TDC. Har haft snakket med dem, og der er fejl på deres mail servere.
Avatar billede riversen Nybegynder
01. juni 2004 - 14:22 #35
Rettelse. Der ligger EN fejl hos TDC. Men ovenstående var en fejl hos dig :-)
Avatar billede ird Praktikant
01. juni 2004 - 14:25 #36
:))
Avatar billede popsy Novice
01. juni 2004 - 15:00 #37
riversen, min skriver altså også 127.0.0.1 på alle konti, det kom efter installation af avast. Men det virker alligevel!
Avatar billede ird Praktikant
01. juni 2004 - 15:03 #38
Min står også stadig til 127.0.0.1 og den skal den efter TDC's support.

Det er også kun TDC kunder der har denne fejl.
Avatar billede riversen Nybegynder
01. juni 2004 - 15:04 #39
ok, aner ikke hvad avast er men beklager
Avatar billede riversen Nybegynder
01. juni 2004 - 15:10 #40
aha, antivirus :-)
Avatar billede verbel_kint Nybegynder
12. juli 2004 - 12:02 #41
fejlnr. 0*800CCC19. ???????
Avatar billede verbel_kint Nybegynder
12. juli 2004 - 12:06 #42
kan ikke finde ud af om det skyldes TDC også, men min skriver fejlnummer 0x800CCC19 og ikke 90-92. Nogen der kan hjælpe??
Avatar billede Ny bruger Nybegynder

Din løsning...

Tilladte BB-code-tags: [b]fed[/b] [i]kursiv[/i] [u]understreget[/u] Web- og emailadresser omdannes automatisk til links. Der sættes "nofollow" på alle links.

Loading billede Opret Preview
Kategori
IT-kurser om Microsoft 365, sikkerhed, personlig vækst, udvikling, digital markedsføring, grafisk design, SAP og forretningsanalyse.

Log ind eller opret profil

Hov!

For at kunne deltage på Computerworld Eksperten skal du være logget ind.

Det er heldigvis nemt at oprette en bruger: Det tager to minutter og du kan vælge at bruge enten e-mail, Facebook eller Google som login.

Du kan også logge ind via nedenstående tjenester