Avatar billede robbin Nybegynder
01. juni 2004 - 00:33 Der er 3 kommentarer

500 kr programmerings job

Jeg skal bruge en erfaren c++ programmør som vil tjene 500 kr

Jeg kan ikke komme ind på opgaven her men hvis du er interreseret i pengene eller bare er nysgerig så skriv til mig.

Kontakt mig her: (virker også på msn)
Robbinkj@msn.com

ps. kun c++
Avatar billede bertelbrander Praktikant
01. juni 2004 - 00:46 #1
Avatar billede dj-hupi Nybegynder
05. august 2004 - 15:03 #2
Det er tilladt at udlodde andre præmier end point for svar. Det kan være penge. I så fald må man ikke udlodde point. Det er brugernes eget ansvar at afgøre, om svarene er korrekte og betalingen gennemføres. Eksperten kan ikke drages til ansvar for hverken løsning eller betaling. Eksperten vil kun blande sig i spørgsmål, der handler om point.

Det er lovligt
Avatar billede bertelbrander Praktikant
05. august 2004 - 19:52 #3
Det er lovligt at give penge for et svar men det er ikke lovligt at give både point og penge for et svar.

Eller har jeg misforstået din kommentar?