Avatar billede renedue Nybegynder
31. maj 2004 - 19:07 Der er 17 kommentarer

Søger design til en ny datingportal

Vi søger et design til en ny dating portal. vi ved der allerede er mange dating sider på nettet og konkurrencn er stor. Men vi beder jer om at kommentere eller henvende jer hvis I har lyst til det. Med hensyn til løn kan vi give cd albums, koncert billetter. Du får så mulighed for at lave et design med gode billeder til rådighed.

Vi har selv modeller, programmører, fotografer, vi mangler kun dig til at strikke det sammen.

Du skal være ekspert i Photoshop og kunne flash. Kendskab til css og html er også et +.

og i sidste ende er det en rigtig god reference som vil passe godt på et cv  ;-)
Avatar billede arnums Nybegynder
31. maj 2004 - 19:10 #1
hvem/hvad er målgruppen(senior, flotte, unge, grimme, døve eller hvad)?

Og hvorfor mener i, der skal en mere på banen ?
Avatar billede renedue Nybegynder
31. maj 2004 - 19:13 #2
Vores målgruppe er alle mellem 15-30 år.

Grunden til at vi starter portalen er, at vi ikke føler at de eksisterende dating sider lever op til vores krav og vi har altid gået i tankerne om en dating side.
Avatar billede renedue Nybegynder
31. maj 2004 - 19:31 #3
Er det noget evt. har interesse?
Avatar billede thb Nybegynder
31. maj 2004 - 21:28 #4
I virker rimelig sikre i jeres sag...
Hvorfor kan I ikke betale for opgaven ??

Thomas
Avatar billede renedue Nybegynder
31. maj 2004 - 21:30 #5
Vi betaler jo også på en måde.. bare med albums og koncertbilletter og sådan.

Og ja vi er meget sikre i vores sag.

Men hvis der er ingen der vil lave det for det vi tilbyder nu, så må vi så se hvad vi gør.
Avatar billede renedue Nybegynder
31. maj 2004 - 21:49 #6
grunden til vi ikke vil betale er at alle arbejder for troen på vi kan gøre en forskel. Og at vi gerne vil have så små udgifter for at kunne eksistere...
Avatar billede coolstar Nybegynder
31. maj 2004 - 21:51 #7
Nu er jeg selv med i dating projektet her...

Vi har de folk og kompetencer for at kunne søsætte sådan et dating projekt her. Vi ved at for at kunne konkurrere skal der nye tiltag til og det vil der komme.

Vi har mange partnere, egne sider og andres som til sammen omsætter 76.000 unikke besøg pr. dag. Vi har banner, nyhedsbrev kampagner som vi kan benytte.

Vi ønsker en designer som kan hans kram og som ikke er tilfreds med at lave hobby projekter. Vi lavet det her for at tjene penge og have det sjovt. Uden indtjening er der ingen ide i projektet.
Avatar billede coolstar Nybegynder
31. maj 2004 - 21:52 #8
men at starte ud med en masse udgifter er det rene vanvid.
Avatar billede uap Nybegynder
31. maj 2004 - 22:58 #9
Takes money to make money...
Avatar billede _michael_ Nybegynder
31. maj 2004 - 23:02 #10
Med andre ord:
God løn for mange timers arbejde, der - hvis det lykkes, vel at mærke - kan give bagmændene en god portion penge.
Og designeren, der skaber det visuelle ansigt udadtil, eller rettere den identitet, der skal sælge jeres produkt, får nogle cd'ere og et par koncertbilletter smidt i nakken, som løn for en eventuel kommende succes.

Nice!
Avatar billede coolstar Nybegynder
31. maj 2004 - 23:05 #11
Michael der kommer også penge, men vi ha et musik magasin og der får vi smidt cd'er og koncertbilletter smidt i hovedet på os hver måned. men der kommer også en penge løn... hvis det bliver godt er vi villig til at give 1000 for designet.
Avatar billede coolstar Nybegynder
31. maj 2004 - 23:06 #12
ahhhh giv mig en staveplade, stavefejl går til designeren som ekstra løn :-)
Avatar billede Slettet bruger
31. maj 2004 - 23:07 #13
Jeg kunne godt være interesseret, så skriv til mig på osj@device.dk og lad os snakke nærmere om sagen.
Avatar billede renedue Nybegynder
31. maj 2004 - 23:28 #14
spacemaninc har du msn? det gør det lidt lettere at komunikere
Avatar billede Slettet bruger
01. juni 2004 - 22:28 #15
ja d har jeg osj2507@hotmail.com
Avatar billede hb5v6 Nybegynder
03. juni 2004 - 03:05 #16
kan lave et kanon fedt design, men opdatering og integrering med programmeringen skal i selv stå for, men det er kun hvis i ligger en tusse på bordet.

kontakt mig her :) rasmusvj [snabel-a] hotmail.com
Avatar billede e_w Nybegynder
07. november 2005 - 12:07 #17
lukketid... ?