Avatar billede tabs Nybegynder
31. maj 2004 - 01:28 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Logfile Hijack Hjælp

Jeg har fået en "myseach toolbar" hvad skal der fjernes fra min log????
Se lige efter om der er andet der ikke skal være der...please.

Min log:
Logfile of HijackThis v1.97.7

Running processes:
C:\WINDOWS\System32\smss.exe
C:\WINDOWS\system32\lsass.exe
C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\ccSetMgr.exe
C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\ccEvtMgr.exe
C:\WINDOWS\Explorer.EXE
C:\Programmer\Fælles filer\EPSON\EBAPI\SAgent2.exe
C:\Programmer\Fælles filer\Microsoft Shared\VS7DEBUG\MDM.EXE
C:\Programmer\Norton AntiVirus\navapsvc.exe
C:\Programmer\Norton AntiVirus\AdvTools\NPROTECT.EXE
C:\WINDOWS\System32\nvsvc32.exe
C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\CCPD-LC\symlcsvc.exe
C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\ccApp.exe
C:\Programmer\Logitech\iTouch\iTouch.exe
C:\Programmer\Fælles filer\Real\Update_OB\realsched.exe
C:\Programmer\Java\j2re1.4.2_04\bin\jusched.exe
C:\WINDOWS\System32\brcyrr.exe
C:\Programmer\Messenger Plus! 3\MsgPlus.exe
C:\PROGRA~1\WmaWarnPure\dateglue.exe
C:\Programmer\Messenger\msmsgs.exe
C:\Programmer\Norton AntiVirus\SAVScan.exe
C:\Programmer\Internet Explorer\IEXPLORE.EXE
C:\Documents and Settings\TABS\Skrivebord\hijack\hjt.exe

R1 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Search Bar = http://mysearchnow.com/searchbar.html
R1 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Search Page = http://mysearchnow.com/searchbar.html
R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://mysearchnow.com/passthrough/index.html?http://about:blank
R1 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Search,SearchAssistant = http://mysearchnow.com/searchbar.html
R1 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Search Bar = http://mysearchnow.com/searchbar.html
R1 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Search Page = http://mysearchnow.com/searchbar.html
R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Search,SearchAssistant = http://mysearchnow.com/searchbar.html
R1 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page_bak = http://www.console.dk/index.phtml
R3 - URLSearchHook: (no name) - _{CFBFAE00-17A6-11D0-99CB-00C04FD64497} - (no file)
R3 - URLSearchHook: (no name) - {1C78AB3F-A857-482e-80C0-3A1E5238A565} - (no file)
O1 - Hosts: 12.129.205.209 search.netscape.com12.129.205.209 sitefinder.verisign.com
O2 - BHO: (no name) - {5CA3D70E-1895-11CF-8E15-001234567890} - C:\WINDOWS\system32\dla\tfswshx.dll
O2 - BHO: (no name) - {7122A82F-BB04-1875-6DA1-9A62A206A0F1} - C:\PROGRA~1\ERRORF~1\dataaim.dll (file missing)
O2 - BHO: (no name) - {A5366673-E8CA-11D3-9CD9-0090271D075B} - C:\PROGRA~1\FlashGet\jccatch.dll
O2 - BHO: NAV Helper - {BDF3E430-B101-42AD-A544-FADC6B084872} - C:\Programmer\Norton AntiVirus\NavShExt.dll
O3 - Toolbar: &Radio - {8E718888-423F-11D2-876E-00A0C9082467} - C:\WINDOWS\System32\msdxm.ocx
O3 - Toolbar: Norton AntiVirus - {42CDD1BF-3FFB-4238-8AD1-7859DF00B1D6} - C:\Programmer\Norton AntiVirus\NavShExt.dll
O3 - Toolbar: (no name) - {1C78AB3F-A857-482e-80C0-3A1E5238A565} - (no file)
O3 - Toolbar: FlashGet Bar - {E0E899AB-F487-11D5-8D29-0050BA6940E3} - C:\PROGRA~1\FlashGet\fgiebar.dll
O3 - Toolbar: birdbendhelp - {EBC13150-2C8E-45EF-1325-AF42A6142A36} - C:\PROGRA~1\ERRORF~1\dataaim.dll (file missing)
O4 - HKLM\..\Run: [NvCplDaemon] RUNDLL32.EXE C:\WINDOWS\System32\NvCpl.dll,NvStartup
O4 - HKLM\..\Run: [NvMediaCenter] RUNDLL32.EXE C:\WINDOWS\System32\NvMcTray.dll,NvTaskbarInit
O4 - HKLM\..\Run: [ccApp] "C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\ccApp.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [Advanced Tools Check] C:\PROGRA~1\NORTON~1\AdvTools\ADVCHK.EXE
O4 - HKLM\..\Run: [StorageGuard] "C:\Programmer\VERITAS Software\StorageGuard\sgtray.exe" /r
O4 - HKLM\..\Run: [zBrowser Launcher] C:\Programmer\Logitech\iTouch\iTouch.exe
O4 - HKLM\..\Run: [TkBellExe] "C:\Programmer\Fælles filer\Real\Update_OB\realsched.exe"  -osboot
O4 - HKLM\..\Run: [Zone Labs Client] C:\PROGRA~1\ZONELA~1\ZONEAL~1\zlclient.exe
O4 - HKLM\..\Run: [Power Scan] C:\Programmer\Power Scan\powerscan.exe
O4 - HKLM\..\Run: [SunJavaUpdateSched] C:\Programmer\Java\j2re1.4.2_04\bin\jusched.exe
O4 - HKLM\..\Run: [ICQ Lite] C:\Programmer\ICQLite\ICQLite.exe -minimize
O4 - HKLM\..\Run: [xovsxav] C:\WINDOWS\xovsxav.exe
O4 - HKLM\..\Run: [updater] C:\Programmer\Common files\updater\wupdater.exe
O4 - HKLM\..\Run: [hgxypzlu] C:\WINDOWS\System32\brcyrr.exe
O4 - HKLM\..\Run: [MessengerPlus3] "C:\Programmer\Messenger Plus! 3\MsgPlus.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [Style Bait] C:\PROGRA~1\WmaWarnPure\dateglue.exe
O4 - HKCU\..\Run: [MSMSGS] "C:\Programmer\Messenger\msmsgs.exe" /background
O4 - HKCU\..\Run: [MessengerPlus3] "C:\Programmer\Messenger Plus! 3\MsgPlus.exe" /WinStart
O4 - HKCU\..\RunOnce: [ICQ Lite] C:\Programmer\ICQLite\ICQLite.exe -trayboot
O8 - Extra context menu item: &iSearch The Web - res://C:\WINDOWS\System32\toolbar.dll/SEARCH.HTML
O8 - Extra context menu item: Download All by FlashGet - C:\Programmer\FlashGet\jc_all.htm
O8 - Extra context menu item: Download using FlashGet - C:\Programmer\FlashGet\jc_link.htm
O8 - Extra context menu item: E&ksporter til Microsoft Excel - res://C:\PROGRA~1\MICROS~2\OFFICE11\EXCEL.EXE/3000
O9 - Extra 'Tools' menuitem: Sun Java Console (HKLM)
O9 - Extra button: Opslag (HKLM)
O9 - Extra button: ICQ 4.0 (HKLM)
O9 - Extra 'Tools' menuitem: ICQ Lite (HKLM)
O9 - Extra button: FlashGet (HKLM)
O9 - Extra 'Tools' menuitem: &FlashGet (HKLM)
O9 - Extra button: Messenger (HKLM)
O9 - Extra 'Tools' menuitem: Messenger (HKLM)
O16 - DPF: ConferenceRoom Java Client - http://irc.theamateurchat.com/java/cr.cab
O16 - DPF: {02BF25D5-8C17-4B23-BC80-D3488ABDDC6B} (QuickTime Object) - http://www.apple.com/qtactivex/qtplugin.cab
O16 - DPF: {166B1BCA-3F9C-11CF-8075-444553540000} (Shockwave ActiveX Control) - http://download.macromedia.com/pub/shockwave/cabs/director/sw.cab
O16 - DPF: {39B0684F-D7BF-4743-B050-FDC3F48F7E3B} (FilePlanet Download Control Class) - http://www.fileplanet.com/fpdlmgr/cabs/FPDC_1_0_0_42.cab
O16 - DPF: {3AF4DACE-36ED-42EF-9DFC-ADC34DA30CFF} (PatchInstaller.Installer) - file://D:\content\include\XPPatchInstaller.CAB
O16 - DPF: {70BA88C8-DAE8-4CE9-92BB-979C4A75F53B} (GSDACtl Class) - http://launch.gamespyarcade.com/software/launch/alaunch.cab
Avatar billede aovergaard Nybegynder
31. maj 2004 - 02:00 #1
Hej tabs

Først skal du lige på en opgave.

Hent cwsschredder her:
http://www.spywareinfo.com/downloads/tools/CWShredder.exe Kør programmet, tjek for updates, luk alle vinduer, undtaget cwsschredder, klik på Fix, den scanner nu, når den er færdigt klik på Next, klik på Exit.

Genstart og så en ny log til tjek.
Avatar billede mireigi Novice
31. maj 2004 - 02:08 #2
Det her skal ihvertfald væk:

R1 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Search Bar = http://mysearchnow.com/searchbar.html
R1 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Search Page = http://mysearchnow.com/searchbar.html
R1 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Search Bar = http://mysearchnow.com/searchbar.html
R3 - URLSearchHook: (no name) - _{CFBFAE00-17A6-11D0-99CB-00C04FD64497} - (no file)

Eller har jeg taget fejl et sted?

/MiReiGi
Avatar billede tabs Nybegynder
31. maj 2004 - 03:22 #3
Sådan, så er det gjort...Er der mere der skal fjernes???
Min nye log fil:
Logfile of HijackThis v1.97.7

Running processes:
C:\WINDOWS\System32\smss.exe
C:\WINDOWS\system32\lsass.exe
C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\ccSetMgr.exe
C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\ccEvtMgr.exe
C:\WINDOWS\Explorer.EXE
C:\Programmer\Fælles filer\EPSON\EBAPI\SAgent2.exe
C:\Programmer\Fælles filer\Microsoft Shared\VS7DEBUG\MDM.EXE
C:\Programmer\Norton AntiVirus\navapsvc.exe
C:\Programmer\Norton AntiVirus\AdvTools\NPROTECT.EXE
C:\WINDOWS\System32\nvsvc32.exe
C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\CCPD-LC\symlcsvc.exe
C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\ccApp.exe
C:\Programmer\Logitech\iTouch\iTouch.exe
C:\Programmer\Fælles filer\Real\Update_OB\realsched.exe
C:\Programmer\Java\j2re1.4.2_04\bin\jusched.exe
C:\WINDOWS\System32\brcyrr.exe
C:\Programmer\Messenger Plus! 3\MsgPlus.exe
C:\PROGRA~1\WmaWarnPure\dateglue.exe
C:\Programmer\Messenger\msmsgs.exe
C:\Programmer\Norton AntiVirus\SAVScan.exe
C:\WINDOWS\System32\ctfmon.exe
C:\Programmer\Internet Explorer\IEXPLORE.EXE
C:\Documents and Settings\TABS\Skrivebord\hijack\hjt.exe

R1 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page_bak = http://www.console.dk/index.phtml
R3 - URLSearchHook: (no name) - {1C78AB3F-A857-482e-80C0-3A1E5238A565} - (no file)
O2 - BHO: (no name) - {5CA3D70E-1895-11CF-8E15-001234567890} - C:\WINDOWS\system32\dla\tfswshx.dll
O2 - BHO: (no name) - {7122A82F-BB04-1875-6DA1-9A62A206A0F1} - C:\PROGRA~1\ERRORF~1\dataaim.dll (file missing)
O2 - BHO: (no name) - {A5366673-E8CA-11D3-9CD9-0090271D075B} - C:\PROGRA~1\FlashGet\jccatch.dll
O2 - BHO: NAV Helper - {BDF3E430-B101-42AD-A544-FADC6B084872} - C:\Programmer\Norton AntiVirus\NavShExt.dll
O3 - Toolbar: &Radio - {8E718888-423F-11D2-876E-00A0C9082467} - C:\WINDOWS\System32\msdxm.ocx
O3 - Toolbar: Norton AntiVirus - {42CDD1BF-3FFB-4238-8AD1-7859DF00B1D6} - C:\Programmer\Norton AntiVirus\NavShExt.dll
O3 - Toolbar: (no name) - {1C78AB3F-A857-482e-80C0-3A1E5238A565} - (no file)
O3 - Toolbar: FlashGet Bar - {E0E899AB-F487-11D5-8D29-0050BA6940E3} - C:\PROGRA~1\FlashGet\fgiebar.dll
O3 - Toolbar: birdbendhelp - {EBC13150-2C8E-45EF-1325-AF42A6142A36} - C:\PROGRA~1\ERRORF~1\dataaim.dll (file missing)
O4 - HKLM\..\Run: [NvCplDaemon] RUNDLL32.EXE C:\WINDOWS\System32\NvCpl.dll,NvStartup
O4 - HKLM\..\Run: [NvMediaCenter] RUNDLL32.EXE C:\WINDOWS\System32\NvMcTray.dll,NvTaskbarInit
O4 - HKLM\..\Run: [ccApp] "C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\ccApp.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [Advanced Tools Check] C:\PROGRA~1\NORTON~1\AdvTools\ADVCHK.EXE
O4 - HKLM\..\Run: [StorageGuard] "C:\Programmer\VERITAS Software\StorageGuard\sgtray.exe" /r
O4 - HKLM\..\Run: [zBrowser Launcher] C:\Programmer\Logitech\iTouch\iTouch.exe
O4 - HKLM\..\Run: [TkBellExe] "C:\Programmer\Fælles filer\Real\Update_OB\realsched.exe"  -osboot
O4 - HKLM\..\Run: [Zone Labs Client] C:\PROGRA~1\ZONELA~1\ZONEAL~1\zlclient.exe
O4 - HKLM\..\Run: [Power Scan] C:\Programmer\Power Scan\powerscan.exe
O4 - HKLM\..\Run: [SunJavaUpdateSched] C:\Programmer\Java\j2re1.4.2_04\bin\jusched.exe
O4 - HKLM\..\Run: [ICQ Lite] C:\Programmer\ICQLite\ICQLite.exe -minimize
O4 - HKLM\..\Run: [xovsxav] C:\WINDOWS\xovsxav.exe
O4 - HKLM\..\Run: [updater] C:\Programmer\Common files\updater\wupdater.exe
O4 - HKLM\..\Run: [hgxypzlu] C:\WINDOWS\System32\brcyrr.exe
O4 - HKLM\..\Run: [MessengerPlus3] "C:\Programmer\Messenger Plus! 3\MsgPlus.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [Style Bait] C:\PROGRA~1\WmaWarnPure\dateglue.exe
O4 - HKCU\..\Run: [MSMSGS] "C:\Programmer\Messenger\msmsgs.exe" /background
O4 - HKCU\..\Run: [MessengerPlus3] "C:\Programmer\Messenger Plus! 3\MsgPlus.exe" /WinStart
O4 - HKCU\..\RunOnce: [ICQ Lite] C:\Programmer\ICQLite\ICQLite.exe -trayboot
O8 - Extra context menu item: &iSearch The Web - res://C:\WINDOWS\System32\toolbar.dll/SEARCH.HTML
O8 - Extra context menu item: Download All by FlashGet - C:\Programmer\FlashGet\jc_all.htm
O8 - Extra context menu item: Download using FlashGet - C:\Programmer\FlashGet\jc_link.htm
O8 - Extra context menu item: E&ksporter til Microsoft Excel - res://C:\PROGRA~1\MICROS~2\OFFICE11\EXCEL.EXE/3000
O9 - Extra 'Tools' menuitem: Sun Java Console (HKLM)
O9 - Extra button: Opslag (HKLM)
O9 - Extra button: ICQ 4.0 (HKLM)
O9 - Extra 'Tools' menuitem: ICQ Lite (HKLM)
O9 - Extra button: FlashGet (HKLM)
O9 - Extra 'Tools' menuitem: &FlashGet (HKLM)
O9 - Extra button: Messenger (HKLM)
O9 - Extra 'Tools' menuitem: Messenger (HKLM)
O16 - DPF: ConferenceRoom Java Client - http://irc.theamateurchat.com/java/cr.cab
O16 - DPF: {02BF25D5-8C17-4B23-BC80-D3488ABDDC6B} (QuickTime Object) - http://www.apple.com/qtactivex/qtplugin.cab
O16 - DPF: {166B1BCA-3F9C-11CF-8075-444553540000} (Shockwave ActiveX Control) - http://download.macromedia.com/pub/shockwave/cabs/director/sw.cab
O16 - DPF: {39B0684F-D7BF-4743-B050-FDC3F48F7E3B} (FilePlanet Download Control Class) - http://www.fileplanet.com/fpdlmgr/cabs/FPDC_1_0_0_42.cab
O16 - DPF: {3AF4DACE-36ED-42EF-9DFC-ADC34DA30CFF} (PatchInstaller.Installer) - file://D:\content\include\XPPatchInstaller.CAB
O16 - DPF: {70BA88C8-DAE8-4CE9-92BB-979C4A75F53B} (GSDACtl Class) - http://lau
Avatar billede aovergaard Nybegynder
31. maj 2004 - 03:40 #4
Hej igen tabs. Takker for point;) men du er slet ikke færdig endnu.

Du skal nu til at i gang med at fixe. Først skal du slå systemgendannelse fra NB. Gælder kun for dem som kører med Windows XP eller ME. Der er ikke systemgendannelse i Win98 samt Win2000.  Hvis du ikke ved, hvordan du gør det så kig her:  http://www.spywarefri.dk/virusscannere.htm#alle

Kør en scanning med Hijackthis, så du kan se alle filer.
Du får herunder nogle filer, som du skal fixe. Det, du skal gøre, er at sætte en vinge ud for disse filer. Når du har gjort det, så lukker du alle andre vinduer ned. Det er meget vigtigt at det eneste vindue, som er åbent er HijackThis vinduet. Husk også at lukke dette vindue, når du har markeret filerne. Nu må du fixe. Klik på Fix checked. Efter fix skal du genstarte din computer.

Det er disse, som skal fixes:

R3 - URLSearchHook: (no name) - {1C78AB3F-A857-482e-80C0-3A1E5238A565} - (no file)

O2 - BHO: (no name) - {7122A82F-BB04-1875-6DA1-9A62A206A0F1} - C:\PROGRA~1\ERRORF~1\dataaim.dll (file missing)

O3 - Toolbar: (no name) - {1C78AB3F-A857-482e-80C0-3A1E5238A565} - (no file)
O3 - Toolbar: birdbendhelp - {EBC13150-2C8E-45EF-1325-AF42A6142A36} - C:\PROGRA~1\ERRORF~1\dataaim.dll (file missing)

O4 - HKLM\..\Run: [TkBellExe] "C:\Programmer\Fælles filer\Real\Update_OB\realsched.exe"  -osboot
O4 - HKLM\..\Run: [Power Scan] C:\Programmer\Power Scan\powerscan.exe
O4 - HKLM\..\Run: [xovsxav] C:\WINDOWS\xovsxav.exe
O4 - HKLM\..\Run: [updater] C:\Programmer\Common files\updater\wupdater.exe
O4 - HKLM\..\Run: [hgxypzlu] C:\WINDOWS\System32\brcyrr.exe

O8 - Extra context menu item: &iSearch The Web - res://C:\WINDOWS\System32\toolbar.dll/SEARCH.HTML

O16 - DPF: {39B0684F-D7BF-4743-B050-FDC3F48F7E3B} (FilePlanet Download Control Class) - http://www.fileplanet.com/fpdlmgr/cabs/FPDC_1_0_0_42.cab

**** Ved du selv hvad det her er for noget. Hvis ikke så SKAL du fixe det:
O4 - HKLM\..\Run: [Style Bait] C:\PROGRA~1\WmaWarnPure\dateglue.exe
-------------------------------------------------------------------
Dem her kan du også med fordel fixe. De forsvinder ikke, kun fra run, og her ligger de bare og sluger dine kræfter:
O4 - HKLM\..\Run: [SunJavaUpdateSched] C:\Programmer\Java\j2re1.4.2_04\bin\jusched.exe
-------------------------------------------------------------------

For at kunne se alle filer og mapper, så følg denne vejledning:
Åbn en mappe, klik på Funktioner >Mappeindstillinger >Vis.
Fjern flueben ved "Skjul beskyttede operativsystemfiler".
Fjern flueben ved "Skjul filtypenavne for kendte filtyper".
Sæt prik i "Vis skjulte filer og mapper".

Genstart i fejlsikret tilstand søg og slet det med fed:
C:\WINDOWS\System32\brcyrr.exe - - > filen brcyrr.exe
C:\Programmer\Power Scan\powerscan.exe - - > mappen Power Scan\powerscan.exe
C:\WINDOWS\xovsxav.exe - - > filen xovsxav.exe
C:\Programmer\Common files\updater\wupdater.exe - - > mappen updater\wupdater.exe
**** Hvis du fixer den jeg spurgte om, så skal denne også fjernes:
C:\PROGRA~1\WmaWarnPure\dateglue.exe - - > mappen WmaWarnPure\dateglue.exe

Genstart din computer.
Du skal også lige hente og installere programmet Ad-aware hvis du da ikke har det i forvejen. Opdater det straks efter installationen, og inden du kører en scanning med denne. Fjern alt hvad den finder. Programmet samt brugervejledning på dansk finder du her: http://www.spywarefri.dk/vaerktoj.htm#adaware
Følg også vejledningen her til udvidet søgning: http://www.spywarefri.dk/tipsogtricks.htm#adaware

Genstart din computer, kør en ny scanning med HijackThis, kopier en ny log herind til tjek.
Avatar billede tabs Nybegynder
31. maj 2004 - 04:47 #5
Hej aovergaard (Tak for hjælpen ind til videre :-)  )
Så er der lidt du skal se på igen, jeg har gjort som du skrev og håber på at det hele er væk!!!!

Logfile of HijackThis v1.97.7

Running processes:
C:\WINDOWS\System32\smss.exe
C:\WINDOWS\system32\lsass.exe
C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\ccSetMgr.exe
C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\ccEvtMgr.exe
C:\WINDOWS\Explorer.EXE
C:\Programmer\Fælles filer\EPSON\EBAPI\SAgent2.exe
C:\Programmer\Fælles filer\Microsoft Shared\VS7DEBUG\MDM.EXE
C:\Programmer\Norton AntiVirus\navapsvc.exe
C:\Programmer\Norton AntiVirus\AdvTools\NPROTECT.EXE
C:\WINDOWS\System32\nvsvc32.exe
C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\CCPD-LC\symlcsvc.exe
C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\ccApp.exe
C:\Programmer\Logitech\iTouch\iTouch.exe
C:\Programmer\Messenger Plus! 3\MsgPlus.exe
C:\Programmer\Messenger\msmsgs.exe
C:\Programmer\Norton AntiVirus\SAVScan.exe
C:\Documents and Settings\TABS\Skrivebord\hijack\hjt.exe

R1 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page_bak = http://www.console.dk/index.phtml
O2 - BHO: (no name) - {5CA3D70E-1895-11CF-8E15-001234567890} - C:\WINDOWS\system32\dla\tfswshx.dll
O2 - BHO: (no name) - {A5366673-E8CA-11D3-9CD9-0090271D075B} - C:\PROGRA~1\FlashGet\jccatch.dll
O2 - BHO: NAV Helper - {BDF3E430-B101-42AD-A544-FADC6B084872} - C:\Programmer\Norton AntiVirus\NavShExt.dll
O3 - Toolbar: &Radio - {8E718888-423F-11D2-876E-00A0C9082467} - C:\WINDOWS\System32\msdxm.ocx
O3 - Toolbar: Norton AntiVirus - {42CDD1BF-3FFB-4238-8AD1-7859DF00B1D6} - C:\Programmer\Norton AntiVirus\NavShExt.dll
O3 - Toolbar: FlashGet Bar - {E0E899AB-F487-11D5-8D29-0050BA6940E3} - C:\PROGRA~1\FlashGet\fgiebar.dll
O4 - HKLM\..\Run: [NvCplDaemon] RUNDLL32.EXE C:\WINDOWS\System32\NvCpl.dll,NvStartup
O4 - HKLM\..\Run: [NvMediaCenter] RUNDLL32.EXE C:\WINDOWS\System32\NvMcTray.dll,NvTaskbarInit
O4 - HKLM\..\Run: [ccApp] "C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\ccApp.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [Advanced Tools Check] C:\PROGRA~1\NORTON~1\AdvTools\ADVCHK.EXE
O4 - HKLM\..\Run: [StorageGuard] "C:\Programmer\VERITAS Software\StorageGuard\sgtray.exe" /r
O4 - HKLM\..\Run: [zBrowser Launcher] C:\Programmer\Logitech\iTouch\iTouch.exe
O4 - HKLM\..\Run: [Zone Labs Client] C:\PROGRA~1\ZONELA~1\ZONEAL~1\zlclient.exe
O4 - HKLM\..\Run: [ICQ Lite] C:\Programmer\ICQLite\ICQLite.exe -minimize
O4 - HKLM\..\Run: [MessengerPlus3] "C:\Programmer\Messenger Plus! 3\MsgPlus.exe"
O4 - HKCU\..\Run: [MSMSGS] "C:\Programmer\Messenger\msmsgs.exe" /background
O4 - HKCU\..\Run: [MessengerPlus3] "C:\Programmer\Messenger Plus! 3\MsgPlus.exe" /WinStart
O4 - HKCU\..\RunOnce: [ICQ Lite] C:\Programmer\ICQLite\ICQLite.exe -trayboot
O8 - Extra context menu item: Download All by FlashGet - C:\Programmer\FlashGet\jc_all.htm
O8 - Extra context menu item: Download using FlashGet - C:\Programmer\FlashGet\jc_link.htm
O8 - Extra context menu item: E&ksporter til Microsoft Excel - res://C:\PROGRA~1\MICROS~2\OFFICE11\EXCEL.EXE/3000
O9 - Extra 'Tools' menuitem: Sun Java Console (HKLM)
O9 - Extra button: Opslag (HKLM)
O9 - Extra button: ICQ 4.0 (HKLM)
O9 - Extra 'Tools' menuitem: ICQ Lite (HKLM)
O9 - Extra button: FlashGet (HKLM)
O9 - Extra 'Tools' menuitem: &FlashGet (HKLM)
O9 - Extra button: Messenger (HKLM)
O9 - Extra 'Tools' menuitem: Messenger (HKLM)
O16 - DPF: ConferenceRoom Java Client - http://irc.theamateurchat.com/java/cr.cab
O16 - DPF: {02BF25D5-8C17-4B23-BC80-D3488ABDDC6B} (QuickTime Object) - http://www.apple.com/qtactivex/qtplugin.cab
O16 - DPF: {166B1BCA-3F9C-11CF-8075-444553540000} (Shockwave ActiveX Control) - http://download.macromedia.com/pub/shockwave/cabs/director/sw.cab
O16 - DPF: {3AF4DACE-36ED-42EF-9DFC-ADC34DA30CFF} (PatchInstaller.Installer) - file://D:\content\include\XPPatchInstaller.CAB
O16 - DPF: {70BA88C8-DAE8-4CE9-92BB-979C4A75F53B} (GSDACtl Class) - http://launch.gamespyarcade.com/software/launch/alaunch.cab
Avatar billede tabs Nybegynder
31. maj 2004 - 22:49 #6
Er der en der gider at kigge på den sidste logfil og fortælle om der er mere der skal slettes???
Avatar billede aovergaard Nybegynder
02. juni 2004 - 01:21 #7
Hej tabs. Undskyld jeg først vender tilbage nu, men jeg har været væk i et par dage.

Der er lige en enkelt fil mere som du bør fixe:
O16 - DPF: {70BA88C8-DAE8-4CE9-92BB-979C4A75F53B} (GSDACtl Class) - http://launch.gamespyarcade.com/software/launch/alaunch.cab

Når den er væk er din log ren. Kan du selv se om den er væk? hvis ikke så kommer du bare med en ny log herind, så skal jeg nok tjekke det.

For at sikre din pc fremover ville det være en god idé at bruge nogle af programmerne fra vores lille pakke som du kan se her:
http://www.spywarefri.dk/pakken.htm
Avatar billede tabs Nybegynder
02. juni 2004 - 16:55 #8
Har fjernet den!!!1

Takker mange gange for hjælpen
Avatar billede aovergaard Nybegynder
02. juni 2004 - 19:41 #9
Velbekommen. Tak for point;)