Avatar billede tumpejoe Nybegynder
30. maj 2004 - 18:04 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Filter der viser emails for 30 dage i indbakke

Hej
Jeg bruger Outlook 2000
Hvordan sætter jeg filteret op til kun at vise emails for de sidste 30 dage?

Der er en mulighed for at vise for de sidste 7 dage, men ikke for mere.

I Avanceret kan jeg vælge "modtaget på eller efter", men jeg ved ikke hvad jeg skal skrive? Jeg leder vel efter noget i stil med "now()-30" - ved bare ikke hvordan noget sådant ser ud i "outlook-sprog"!?

Håber der er nogle der kan hjælpe

/Jacob
Avatar billede mile Juniormester
01. juni 2004 - 11:08 #1
Vis
Aktuel visning
Definer visning
Marker "de sidste syv dage"
Rediger
Knappen filter
Du får billedet "avanceret"
Ret sidste syv dage til sidste måned.
Avatar billede tumpejoe Nybegynder
01. juni 2004 - 12:30 #2
Hvis jeg gør dette får jeg blot vist brevene fra sidste måned, altså ikke for de sidste 30 dage.

Problemet er at jeg efterhånden har en 4-5000 emails liggende i indbakken som jeg sådan set alle sammen skal gemme, men jeg behøver blot at få vist emails fra de sidste 30 dage. Resten kan jeg jo søge mig til...
Avatar billede Keld Nielsen Forsker
02. juni 2004 - 17:01 #3
funktionen findes i Outlook 2003 som standard opsætning ...men det gavner jo hverken dig lige nu ....eller din pengepung i fremtiden !
Avatar billede tumpejoe Nybegynder
07. november 2004 - 09:04 #4
jeg lukker