Avatar billede fim777 Nybegynder
30. maj 2004 - 17:57 Der er 9 kommentarer

Topcom Skyracer WBR611 manual og hardreset

Jeg har et problem med en TopCom WLAN router, der skaber sig helt øbbet... Hvordan laver jeg en hardreset på den, og er der nogle der har manualen (den udvidede, ikke quickstart tingen) som skulle ligge på en CD der fulgte med routeren? (Jeg har selvfølgelig forlist min egen CD).

På forhånd tak for hjælpen
Avatar billede kenp Novice
30. maj 2004 - 18:04 #1
Avatar billede fim777 Nybegynder
30. maj 2004 - 18:07 #2
Jeps - men det er den der Quick guide ting - der bare henviser til manualen der ligger på CD'en (som jeg har smidt væk) Det er den udvidede manual jeg godt kunne tænke mig..
Avatar billede kenp Novice
30. maj 2004 - 18:11 #3
jeg tror ikek lige det er quick guide så er den godt nok stor! 104 sider!
Avatar billede fim777 Nybegynder
30. maj 2004 - 18:12 #4
Jeps - på en masse sprog - hvis du scroller ned og ser under avancerede funktion - så henviser den til en udvidet manual der ligger på CD'en
Avatar billede kenp Novice
30. maj 2004 - 18:24 #5
Det har jeg jo ike klgie set ;) sorry, prøver at finde en anden.
Avatar billede fim777 Nybegynder
30. maj 2004 - 18:26 #6
Super - jeg har også prøvet på deres hjemmeside med :-(
Avatar billede zenze Nybegynder
30. maj 2004 - 23:25 #7
Hard Reset:
Sluk for routeren, tryk på reset og hold knappen inde mens du igen sætter strøm til - og hold knappen inde i 10-30 sekunder efter du har tilsluttet den.
Avatar billede fim777 Nybegynder
31. maj 2004 - 16:01 #8
Perfekt - takker. Du har vel ikke også den store manual??
Avatar billede zenze Nybegynder
31. maj 2004 - 16:57 #9
Næ, jeg har hverken routeren eller manualen, men fandt denne side om port forwarding:
http://www.portforward.com/topcom/wbr611.htm