Avatar billede klemenz Nybegynder
30. maj 2004 - 16:48 Der er 4 kommentarer

Vuder CMS system

Jeg har åbnet www.php-fusion.dk
Det er en dansk søster, side/support side, til den engelske.
Det er et CMS lavet af Nick Jones, det er php og et ret nyt system!.

Jeg vil altså gerne have vuderet selve den danske side, og selve CMS i sig selv.  Til alle PHP fans og Webmasters, måske det var noget for jer!!??
Avatar billede klemenz Nybegynder
30. maj 2004 - 20:23 #1
alle er velkommen til at svare !!
Mente blot om systemet ikke var noget for
PHP fans og webmasters.  ;-)
Avatar billede wanze Nybegynder
03. juni 2004 - 19:27 #2
Jeg holder mig nu til TYPO3! ;)
Avatar billede -master-d- Nybegynder
07. juni 2004 - 22:33 #3
Hvis jeg absolut skulle vælge php, ville jeg også holde på TYPO 3 :-)
Avatar billede Kengun Praktikant
08. oktober 2004 - 13:45 #4
Jeg synes PHP-Fusion er ret godt og det er også meget oversigtligt at bruge.