Avatar billede drax Nybegynder
30. maj 2004 - 16:47 Der er 10 kommentarer

Fejl ved msn, gør sådan at jeg ikke kan connecte og logge på det

Jeg får følgende fejl:

"Det lykkedes ikke at logge på .NET Messenger Service pga. mulige problemer med tjenesten eller internet forbindelsen Krontroller at der er oprette forbindelse til internettet. 0x81000301"

Det er noget rigtigt fuck. jeg har ikke været på MSN i 5 dage nu og ved ikke rigtigt hvad jeg skal gøre. den har irreteret mig sådan efter lille virus angreb som jeg fik helt ud og comp er ikke inficeret nu og jeg gider ikke og formattere comp pga. jeg har masser af vigtige ting. Så håber i kan give nogle forslag til hvad jeg kan gøre. !

Mvh. Daniel
Avatar billede knighten Nybegynder
30. maj 2004 - 17:00 #1
Det er en fejl der har været oppe rigtig mange gange, men jeg tror egenlig ikek der for alvor er nogen der har fundet løsningEN.
Hvis du lige har haft virus - så prøv at geninstaller MSN Messenger.
Eller prøv dette:
1. Prøv at kigge under avanceret i internetindstillinger om der er hak i brug SSL 2,0-3,0

2. Prøv at skriv dette i kør og klik på ok.

regsvr32 softpub.dll

Eller prøv at kigge på nogle af de tidligere spm, måske der er en løsning der virker til dit problem.
http://www.eksperten.dk/spm/500345
http://www.eksperten.dk/spm/491562
http://www.eksperten.dk/spm/483202

Eller søg på google : http://www.google.com/search?sourceid=navclient&hl=da&ie=UTF-8&oe=UTF-8&q=MSN+0x81000301
Der er i hvert fald rigeligt at vælge imellem.
Avatar billede knighten Nybegynder
05. juni 2004 - 17:31 #2
Har du fundet ud af problemet ?
Avatar billede drax Nybegynder
06. juni 2004 - 00:32 #3
Hey igen. Jeps jeg fik det fixet. dog ikke med de de ideer som du havde pastet =)

Men jeg gjorde flg.

Slettede windows messenger
fik norton 2004 security & antivirus firewall osv ind. og update. den anden version var udløbet.
og brugte selv følgelig softpub.dll filen også for en sikkerheds skyld.

Men vælger og give dig point fordi du gav mig alle sider informationer og eksempler.

Tak min ven !

// Daniel
Avatar billede knighten Nybegynder
06. juni 2004 - 00:38 #4
Det lyder godt. :-)
Den fejl kan simpelthen betyde næsten alt, så det er lidt svært at rådgive, men godt du fant ud af det.
Da du selv fandt ud af at løse problemet(og tilmed skrev det her) synes jeg egentlig du burde beholde dine point.
Så lav et svar og accepter det.
Avatar billede drax Nybegynder
06. juni 2004 - 00:38 #5
hmm.. hvordan er det nu jeg giver dig de point kan ikk huske det.
Avatar billede drax Nybegynder
06. juni 2004 - 00:39 #6
nej vil gerne give dig dem. for uden dig var jeg ikke kommet så langt. men kan ikke lige hitte ud af eksperten nu mand ^^. lang tid siden
Avatar billede knighten Nybegynder
06. juni 2004 - 00:40 #7
Oki, her er et svar.
Avatar billede knighten Nybegynder
06. juni 2004 - 00:41 #8
Grunden til du ikke kunne give mig point var fordi jeg ikke havde lagt et svar, du burde kunne acceptere mit svar nu. :-)
Avatar billede drax Nybegynder
06. juni 2004 - 01:16 #9
ok =) here you go. det er dine point m8 =)
Avatar billede knighten Nybegynder
06. juni 2004 - 01:25 #10
Prøv at kigge her engang hvis du ikke rigtig kan huske hvordan du giver point.
http://expfaq.1go.dk/?id=3#behandling_af_svar