Avatar billede kkd Nybegynder
29. maj 2004 - 09:12 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Word 97 vil ikke køre i Windows XP Home

Hej...

Har lige fået helt ny bærbar, men preinstalleret XP Home. Jeg har efterfølgende installeret Word97 (ved godt det er gammelt - men det er det enste jeg har), men når jeg starter der op (Word altså) så fryser det, og kommer aldrig igang. Hvis jeg laver Ctrl+Alt+Delete tricket, får jeg at vide at programmet ikke svarer.

Nogen der ved hvorfor?

/kkd :oD
Avatar billede peet-49 Novice
29. maj 2004 - 09:17 #1
Brug programkompalitet, og lad det køre win 95/98
Avatar billede buddy45 Juniormester
29. maj 2004 - 09:26 #2
Office 97 har haft et problem med at overskrive nyere versioner af filen Riched32.dll. Måske er det årsagen. Prøv at finde en nyere og lægge ind.
Avatar billede kkd Nybegynder
29. maj 2004 - 09:30 #3
Hmmm... jeg havde prøvet at geninstallere et par gange før jeg postede spørgsmålet. Mens jeg har ventet på svar, gjorde jeg det igen - og nu virker det.....

Meget mærkeligt!
Avatar billede dana Nybegynder
29. maj 2004 - 09:47 #4
Word 97 kører fint under XP home - godt du fik det til at virke. Har kørt med hele Office 97 uden problemer.
Avatar billede tobiastine Nybegynder
07. juni 2004 - 14:59 #5
Download DC++ og hent office xp!
Avatar billede dana Nybegynder
07. juni 2004 - 16:47 #6
tobiastine> Ja, det ville jo være nemt, hvis det bare var lovligt ;)Jeg tror ikke, at det er lovligt, at opfordre til sådan noget på Eksperten i det hele taget.

:) Dana