Avatar billede adame Nybegynder
28. maj 2004 - 14:59 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Computer fryser når netværks kabel i sættes.

Jeg har fornylig installeret et Belkin Desktop Network PCI Card i min gamle Compaq Deskpro 2000 5200mmx. Installation af kort og driver i windows ME gik fint, det begyndte først at give problemer da jeg slukkede computeren satte et netværkskabel i og tændte den igen.

Computeren kørte fint BIOS initialisation og windows loadscren kom frem men så blev skærmen sort men undtagelse af en et blinkende grå dosmarkør i øverste højre hjørne. Dette gør den normalt i omkring 10-30 sekunder men nu fortsatte den med at stå i denne tilstand uden nogen synligt tegn på den arbejdede jeg lod den stå i en time uden nogen form for reaktion, hvorefter jeg slukkede den og hev kablet ud. Herefter startede den fint igen.

Jeg prøvede at starte computeren uden kabel i og så derefter sætte netværkskablet i når windows var startet, men det resulterede i at windows frøs ca. 5 sekunder efter i sættelse af kabel.

Hvordan får jeg computeren til at holde op med at fryse? Er det fordi netkortet ikke virker med comouteren?
Avatar billede serverservice Praktikant
28. maj 2004 - 16:20 #1
du må kun oprette spm. een gang luk dette ved at tage point selv
Avatar billede adame Nybegynder
29. maj 2004 - 06:09 #2
Undskyld jeg vidste ikke hvor jeg skulle oprette så jeg oprettede begge steder