Avatar billede jafar21 Nybegynder
28. maj 2004 - 13:31 Der er 5 kommentarer

hjælp jeg prøver at tilslutte mit tv til computeren

ja som sagt prøver jeg at tilslutte mit tv til min computer (bærbar pc) jeg har lige købt et kabel til formålet det virker næsten også men mit tv viser sort/hvid og det kan jeg jo ikke bruge til så meget! er der en der kan hjælpe mig???
Avatar billede Slettet bruger
28. maj 2004 - 13:47 #1
Det er helt sikkert fordi dit TV ikke understøtter SVHS.
Du skal have en adapter:
http://www.av-supply.dk/index.php?index=17&partid=14&show=4&menuid=1

eller et colorfix:
http://www.av-supply.dk/index.php?index=17&show=44&partid=14&menuid=2

Inden du farer ud og køber, så check også lige at output i egenskaber for din skærm står til PAL-B. Hvis den står til NTSC kan det også resulterer i S/H billede,
Avatar billede jafar21 Nybegynder
28. maj 2004 - 13:49 #2
det har jeg jo lige købt!!
Avatar billede jafar21 Nybegynder
28. maj 2004 - 13:50 #3
den står i pal i bios
Avatar billede Slettet bruger
28. maj 2004 - 13:53 #4
Har du købt det jeg linker til ? Det stod der jo intet om i spørgsmålet...
Avatar billede jafar21 Nybegynder
28. maj 2004 - 13:55 #5
undskyld men det har jeg lige købt idag.