Avatar billede iggipop Nybegynder
28. maj 2004 - 10:29 Der er 26 kommentarer og
4 løsninger

grafik til hestesiden

Hej !

Min kæreste har brug for en hjemmeside om heste. Den laver jeg, men mangler evner indefor det grafiske :o) Derfor har jeg brug for jeres hjælp. Hun har nogle heste som bliver besøgt af nogle handicappede børn og unge. De skal have mulighed for at gå ind på siden og læse om hestene og skrive til hestene ;o)
Men jeg mangler lidt grafik til siden. Det skal være noget med heste, hestesko og lign. Evt med handicappede. Det må også gerne være tegnede grafik og ikke nødvendigvis rigtige billeder. Det skal være noget ala
http://www.darkzone.dk/eksperten/company/index.html
bare med heste i stedet for.

Håber i kan følge mig...ellers spørg!
Avatar billede iggipop Nybegynder
28. maj 2004 - 10:48 #1
Jeg har prøvet en lille illustration her :
http://www.darkzone.dk/eksperten/heste.jpg
Det er hvad mine grafiske evner rækker til hehe...
Avatar billede sirub Nybegynder
28. maj 2004 - 12:41 #2
og hvilken størrelse skal det være?
Avatar billede iggipop Nybegynder
28. maj 2004 - 12:47 #3
bredde 800 x højde 500 regner jeg med! Der omkring :)
Avatar billede bill20 Nybegynder
28. maj 2004 - 13:13 #4
den er lidt svær, men mit forsøg.
http://users.cybercity.dk/~bdc5392/hest00.jpg
Mvh
*Bill
Avatar billede iggipop Nybegynder
28. maj 2004 - 13:20 #5
hmm... jaaee...men det skal være delt op i fire ik ? Top, sider og bund ?
Men prøv at se det her top-logo....noget i den stil bare med Stald Kanehøj og heste:
http://www.darkzone.dk/eksperten/topstyk.jpg
Jeg ved godt det er pissesvært når jeg ikke er mere konkret, men det hænger måske sammen med en meget lille kreativ evne indenfor det grafiske....
Avatar billede bill20 Nybegynder
28. maj 2004 - 13:51 #6
Avatar billede iggipop Nybegynder
28. maj 2004 - 13:59 #7
Ja det ser fedt ud...men måske lidt mere farve på...det ser lidt koldt ud..
Måske over i en #999966
Jeg tror jeg vil prøve at lave siden i den farve nemlig
Avatar billede bill20 Nybegynder
28. maj 2004 - 14:03 #8
Avatar billede iggipop Nybegynder
28. maj 2004 - 14:22 #9
Jeg synes det ser meget godt ud, men der er et eller andet med de 2 heste til højre ... og skal stald kanehøj ik stå mere for sig selv ?
Avatar billede bill20 Nybegynder
28. maj 2004 - 14:31 #10
Avatar billede iggipop Nybegynder
28. maj 2004 - 14:39 #11
ja det ser faktisk meget godt ud! Men kan jeg få dig til at prøve at smide denne baggrundesfarve på istedet #CCCC99
?
Avatar billede zhark Nybegynder
28. maj 2004 - 15:05 #12
Jeg kan ikke se det har noget med 800x500 eller din "skitse at gøre!? Er det (bare) et banner du skal bruge?
Avatar billede iggipop Nybegynder
28. maj 2004 - 15:08 #13
næææeee det har det egentlig heller ikke....men der var ikke andre der svarede ... sååee jeg startede bare med det....kan du hjælpe med noget mere grafik da ?
Avatar billede zhark Nybegynder
28. maj 2004 - 15:14 #14
Jeg ved ikke om jeg får tid, men det bliver i hvert fald ikke for sent i aften :)
Avatar billede iggipop Nybegynder
28. maj 2004 - 15:37 #15
zhark > Du må meget gerne prøve!
Avatar billede bill20 Nybegynder
28. maj 2004 - 17:04 #16
her er den med farve CCCC99
http://users.cybercity.dk/~bdc5392/hest03.jpg
Mvh
*Bill
Avatar billede bill20 Nybegynder
28. maj 2004 - 17:15 #17
Jeg vil gerne hjælp dig. men det bliver først efter pinse. - tirsdag.
med venlig hilsen
*Bill
Avatar billede sirub Nybegynder
28. maj 2004 - 18:27 #18
Hej iggipop... tror jeg har forstået din pointe med din skitse.
bikser lige noget sammen (fagudtryk) :)
Avatar billede sirub Nybegynder
28. maj 2004 - 20:07 #19
Avatar billede weblex Nybegynder
28. maj 2004 - 21:46 #20
Der skal sikkert arbejdes noget mere med det her forslag, men er det noget...?

http://www.sitecenter.dk/weblex/upload/view_alone.nhtml?profile=upload&UID=10020
Avatar billede zhark Nybegynder
28. maj 2004 - 22:58 #21
Der er jo meget spændende indlæg, jeg skal tidlig på camping (familie pinse træf) i morgen og kan ikke deltage mere før evt. efter pinse... har ikke helt forstået "opgaven" endnu - desværre: http://home.gvdnet.dk/~pouls/Vis/stald-k1.jpg

Her er bare noget bikset sammen, men hvad der skal være 800x500 (baggrund) osv. har jeg ik' fået føling med :)
Hav en god pinse. Mvh. zhark
Avatar billede iggipop Nybegynder
30. maj 2004 - 00:03 #22
Jeg synes de sidste 3 forslag rammer rigtig godt. Det skal noget i den stil! I er inde på det rigtige.
Avatar billede sirub Nybegynder
30. maj 2004 - 02:29 #23
okay iggipop... det må du præcisere
vælg eventuelt den du synes er bedst, og arbejd derefter hen imod lige præcis det du ønsker sammen vedkommende.
Avatar billede weblex Nybegynder
30. maj 2004 - 06:58 #24
Jeg afventer også en præcisering... :)
Avatar billede iggipop Nybegynder
03. juni 2004 - 09:52 #25
Undskyld....jeg har lige ligget i senge 3 dage med forkølelse så har ik haft kigget herind. Men umiddelbart synes jeg måske bedst om sirub's. Dog er den hest i nederste venstre hjørne nok lidt for meget :o) og den venstre side må godt være bredere da menuen skal være der. Kan den runde ting i hjørnet blive mere integreret i resten ? Der må gerne være en kant, men lidt 'blødere' måske ?
Avatar billede zhark Nybegynder
04. juni 2004 - 01:18 #26
Jeg har lavet en skitse, farver kan djo ændres og evt. flere billeder på...
http://home.gvdnet.dk/~pouls/Vis/heste-logo.gif
Hvis det er noget :)
Avatar billede zhark Nybegynder
04. juni 2004 - 01:20 #27
Av - jeg ser der mangler et par ben, men de kan sættes på det var et kiks!
Avatar billede zhark Nybegynder
04. juni 2004 - 01:25 #28
Avatar billede zhark Nybegynder
21. juni 2004 - 17:58 #29
Har ikke fundet ud af hvad du ønsker, men du bør da lukke her og evt. selv svare hvis ikke der er noget du vil bruge!?
http://home.gvdnet.dk/~pouls/Vis/stald.jpg
Avatar billede iggipop Nybegynder
22. juni 2004 - 09:41 #30
Jeg har brugt en anden løsning....men mange tak for input!