Avatar billede afb Nybegynder
26. maj 2004 - 15:25 Der er 7 kommentarer

Synkronisering mellem Outlook og mobiltelefon

Jeg kan ikke synkronisere kalender eller mail mellem outlook og min mobiltelefon. Jeg kan sende billeder, visitkort mv via bluetooth men ikke outlook.

Jeg er ikke så fortrolig med outlook, så forklar grundigt!
Jeg har nu prøvet i lang tid så jeg giver maximum point til den løsning der virker

Telefon: Sonyericsson T68i
Bluetooth: Bluesoleil
Avatar billede Slettet bruger
26. maj 2004 - 15:35 #1
Hvilket software bruger du til at synkronisere?
Avatar billede Slettet bruger
26. maj 2004 - 23:30 #2
Jeg ved ikke meget om synkronisering, men på dette spørgsmål, ramte jeg da plet. Måske kunne det være dit problem
http://www.eksperten.dk/spm/396462
Avatar billede afb Nybegynder
29. maj 2004 - 17:57 #3
Jeg har installeret det der følger med Sonyericsson telefonen, et program som de havde beskrevet der skulle bruges til at synkronisere. Så bruger jeg den bluetooth software der fulgte med der også, der er der også en kommando der hedder snkroniser, når jeg trykker på den arbejder den men der sker ikke noget. Jeg ved ikke hvordan forbindelsen mellem outlook, bluetooth og sonyericsson softwaren skal forbindes?
Avatar billede Slettet bruger
31. maj 2004 - 18:14 #4
Jeg havde faktisk samme problem i sin tid, da jeg gerne ville det samme.
Jeg fandt frem til denne guide:
http://www.gnegg.ch/archives/t610z600_outlook_mobileagent_and_bluetooth.html

Det virkede for mig. Selvom det ikke er helt samme telefon, burde det stadig virke.
Avatar billede afb Nybegynder
03. juni 2004 - 21:52 #5
Først til hov-sa, er explorer indstillet til Outlook som standard.
Derefter til cypermann, det virker lovende men jeg er stadig i tvivl om hvad jeg skal downloade af software, jeg har meget svært ved at lokalisere problemet, er det mellem bluetooth-programmet og outlook den er gal?
Vil FloAt softwaren hjælpe med det?
Avatar billede Slettet bruger
03. juni 2004 - 21:58 #6
Det var nu ikke så meget softwaren jeg tænkte på :)
Men det er da i hvert fald et lækkert program, som kan alverdens.
Det var mere den guide der er givet på siden:

  1. Open the Advanced Bluetooth configuration.
  2. Client Applications Tab.
  3. Add COM Port
  4. OK to everything
  5. Double click the BT-Icon in the Tray
  6. "View devices in range"
  7. Double click your phone
  8. Right-click "Serial Port 2" and create a shortcut.
  9. go up two levels.
  10. right click the created shortcut, properties.
  11. Select the newly created port
  12. OK everything
  13. In the control panel open the Ericsson Phone Monitor
  14. In COM Ports, select the newly created port, chose "Reserve" and "Enable"
  15. OK

Efter at have fuldt denne guide, ville mit software der fuldte med min SE mobil godt finde telefonen. Før stod den blot stille i lidt tid, og så kom den frem og sagde at der ikke var nogen telefon i nærheden.

Det software du vil bruge til at synkronisere mellem outlook og din mobil er vel XTNDConnect PC ? eller tager jeg helt fejl ? og i så fald hvilken fejlbeskrivelse får du?
Avatar billede afb Nybegynder
01. oktober 2005 - 15:22 #7
Det fungerer nu, delvist vha vejledningen fra cyperman. Lig et svar så kan du få nogle point.