Avatar billede waite Nybegynder
26. maj 2004 - 11:40 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

IE wvindue åbner ikke!

Jeg har det lille problem at jeg vil åbne EI. EI starter og lægger sig i proceslinien som minimeret og kan ikke maximeres. Har prøvet at geninstallerer EI og denne sidste medtoder var med at kører rundll32.exe setupapi,InstallHinfSection DefaultInstall 132 c:\windows\inf\ie.inf dette så ude til at virke, bad om at få stien, fik den og kørete EI.exe (ca 5 sek.) genstartede and shit happend, vil stadig ikke åbne maximeret. Så pt kører jeg med Opera. SÅ PLZZZ HJÆLP  :0)
Avatar billede pepijo Nybegynder
26. maj 2004 - 17:40 #1
prøv at trykke påmidter felt efter krydset øverst højre hjørne
Avatar billede waite Nybegynder
27. maj 2004 - 13:05 #2
Lukker................
Avatar billede pepijo Nybegynder
27. maj 2004 - 13:52 #3
virkede det??????