Avatar billede flodden Nybegynder
26. maj 2004 - 05:28 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Grafikkort problemer !

Hej
Jeg har lige bygget en computer med et Asus A7V8X-MX SE bundkort og en Barton 2500+ processor, jeg købte et bundkort med onboard grafik da jeg ikke havde råd til et grafikkort lige med det samme.
Men nu har jeg købt et Tornado GeForce TI 4200 8xAGP , men hver gang jeg starter et spil op i dette tilfæde Max Payne 2 går der et -to minutter så låser num lock tasten og skærmen bliver sort, computeren kører helt fint med det nye grafik kort bare jeg ikke prøver på at spille. Jeg har prøvet med alle nye drivere fra Nvidia's sider og også fra Inno3D's sider lige meget hjælper det, der er også installeret directX 9.0b , samt jeg har sat biosen i bundkortet som den skal (tror jeg)jeg har en anden computer med et Msi bumdkort og en P4 også med et TI4200 den kører helt fint. Så jeg er lidt på herrens mark med hvad jeg skal gøre, gode forslag modtages med glæde og brugbare forslag udløser promte point.  :-)
              V.H flodden
Avatar billede steen_hansen Forsker
26. maj 2004 - 06:54 #1
Har du prøvet at deaktivere dit onboard skærmkort?
Avatar billede peet-49 Novice
26. maj 2004 - 08:43 #2
Du skal en tur i bios-sætte til AGP, på nogle skal OnBoard AGP desuden desables der.
Avatar billede fly3r Nybegynder
28. maj 2004 - 17:57 #3
det kan være fordi din computer ikke er ordentligt kølet, og kortet derfor bliver for varmt.... sidder der en aktiv køler på det kort?? hvis ikke skulle du måske overveje at sætte det på..