Avatar billede ferret Nybegynder
26. maj 2004 - 00:23 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

GeForce2 MX200 bliver ubehageligt varmt

Så her er mit problem, der sidder et GeForce2 MX200 i min computer og det bliver ubehageligt varmt, jeg har forsøgt at montere en CrystalOrb køler på det, men den passede ikke der var et par milimeter for lang mellem de to huller til pins.

At det bliver forvarmt bevirker at jeg ikke kan spille noglen spil og det er ret irreterende.

Det vil sige jeg tror det er fordi det bliver for varmt, når jeg forksempel starter C&C:Generals sker der det at efter ikke særligt lang tid bliver skærmen ret mærkelig, bogstaver bliver udtværdede og alt andet bliver til punkter i tilfældige farver - altsammen meget pænt men nok ikke hensigts mæssigt i længden.
Avatar billede fastwrite Nybegynder
26. maj 2004 - 03:36 #1
Det med spillet kunne godt tyde ret kraftigt på at dit gfx kort bliver for varmt. Prøv at åbn kabinettet så den varme luft kan slippe lettere ud, og se om det måske hjælper på det, ellers få fat i en bedre køler - som passer ;o)
Avatar billede ferret Nybegynder
26. maj 2004 - 03:42 #2
Kabinettet er åbent men løsningen er nok at få en anden køler.
Avatar billede ferret Nybegynder
26. oktober 2004 - 11:34 #3
Lukker lige det her spm.