Avatar billede bp185 Nybegynder
25. maj 2004 - 22:53 Der er 6 kommentarer

Photodraw 2000 / Win XP

Efter jeg har fået instaleret Win XP kan jeg ikke indlæse programmet uden at maskinen melder fejl for til sidst at fortælle at instaleringen mislykkedes.??? er der nogen der kan hjælpe  ??
Avatar billede majsmarken Nybegynder
25. maj 2004 - 23:00 #1
Photodraw 2000 er vist en MS 'ting' som de ikke fortsætter med.
Er der noget her der kan bruges:

http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=fh;en-us;pd2k&x=18&y=15

Måske en kompabilitets-ting - selvom det begge er Microsoft !!!

Jeg har prøvet at 'lege' med programmet for noget tid siden - dog under W98...
Avatar billede tumben Novice
25. maj 2004 - 23:54 #2
jeg kan kun sige at jeg elsker det program..og at det kører perfekt på både 2000 og XP...her hos mig.....sørg for at din XP er fuldt opdateret INDEN du installerer Photodraw..og så brug officeupdate bagefter
Avatar billede cdc Novice
26. maj 2004 - 00:05 #3
Jeg har ingen problemer med xp og photodraw, og bare for at forsikre mig, begge dele er orginale ? Hvis ikke kan der opstå nogle problemer
Avatar billede bp185 Nybegynder
26. maj 2004 - 19:49 #4
Min xp er original, men photodraw er det ikke.
Avatar billede cdc Novice
26. maj 2004 - 22:17 #5
så er det nok der problemet ligger
Avatar billede majsmarken Nybegynder
31. marts 2005 - 20:11 #6
Hvad endte denne med ???