Avatar billede wise Seniormester
25. maj 2004 - 17:24 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

SNMP enablet termometer.

Hej Alle
Jeg ved ikke om det er netværksmonitorering men når jeg nu siger snmp med mere så vil mange andre grupper stå af.

Jeg ville gerne udvide vores SNMP baseret overvågningssystem med et termometer i serverrummet.

Jeg vil helst undgå noget der skal kompiles moduler og alt muligt andet til - allerehelst ville jeg have en ip-baseret enhed der ikke kræver andet end en opsætning i mit snmp software...

Er der nogle der kender til sådanne dimser, og evt har erfaringer med dem?

/Lasse
Avatar billede tbf Nybegynder
25. maj 2004 - 18:53 #1
Kig på http://www.akcpinc.com de har bl.a. sensorprobe 2 som er det du efterlyser.
Avatar billede wise Seniormester
25. maj 2004 - 19:10 #2
Ser cool ud, jeg prøver lige at kontakte dem.
Ved du om de kan købes i dk eller skal sendes fra US/Thailand?

Som jeg forstår det er temp+luft fugtighed indbygget i selve enheden, så jeg faktisk slet ikke har brug for de 2 ekstra sensorer (som udgangspunkt)...
Avatar billede wise Seniormester
25. maj 2004 - 19:22 #3
Har selv fundet denne på nettet - nogle erfaringer med den?
http://www.com-server.net/600/produkter1/Termometer.asp