Avatar billede luka Nybegynder
25. maj 2004 - 16:30 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

norton internet security 2003 reboot

Hejsa....jeg har ikke haft andet end problemer siden jeg installerede ovenstående program og har derfor besluttet mig for at smide det ud og installerere det igen, men mit problem er at jeg ikke kan komme af med det, hvad gør jeg....har prøvet inde i fjern/tilføj programmer.

Mick
Avatar billede Slettet bruger
25. maj 2004 - 16:57 #1
Du ved vel ikke hvordan man fjerner dens irriterende integration i alle højrekliksmenuer, vel? Det døjer jeg stadig med i hvert fald.
Avatar billede andersenph Nybegynder
25. maj 2004 - 17:15 #2
Avatar billede luka Nybegynder
25. maj 2004 - 20:24 #3
Hej AndersenP

Mange tak for hjælpen, men hvad skal jeg gøre når jeg kommer ind på det link, synes at det ser mig noget uoverskueligt ud og engelsk er ikke ligefrem mit hovedsprog?....

Mick
Avatar billede andersenph Nybegynder
25. maj 2004 - 20:36 #4
Du går ind her:
http://service1.symantec.com/SUPPORT/nip.nsf/docid/2001090510510636?Open&src=&docid=2001092114452606&nsf=nav.nsf&view=docid&dtype=&prod=&ver=&osv=&osv_lvl=
Højreklik på ikonet RnisUGP.exe og tryk gem som og gem den på dirt skrivebord.

Når den er gemt dobbeltklikker du på den og så skulle dit Norton bliver fjernet.

Så genstarter du og så burde du kunne installere igen
Avatar billede luka Nybegynder
25. maj 2004 - 21:23 #5
Mange tak for redegørelsen, det hjalp denne gang så nu er jeg kommet af med skidtet og er bare i tvivl om hvorvidt jeg skal prøve at installerere den igen af sikkerhedsmessige grunde, men nu har jeg jo værktøjet til at slette den igang hvis det skulle gå galt endnu engang.

Håber du har fået mine point.

Mick
Avatar billede andersenph Nybegynder
25. maj 2004 - 22:02 #6
Ikke endnu ;O)
Du skal markere mit svar ude i boxen til venstre og derefter acceptere det...
Avatar billede luka Nybegynder
26. maj 2004 - 00:21 #7
okey håber at den er der nu
Avatar billede andersenph Nybegynder
26. maj 2004 - 08:21 #8
nixenbixen ;O)
Avatar billede luka Nybegynder
26. maj 2004 - 09:41 #9
håber den er der nu, du skal have det, men jeg synes at det driller mig, nu har jeg IGEN gjort som du skriver*S*

Mick
Avatar billede andersenph Nybegynder
26. maj 2004 - 09:43 #10
Jamen nu er alt i orden.
Mange tak for point :O)