Avatar billede clp Nybegynder
25. maj 2004 - 15:55 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Javascript/asp session

Hejsa
Jeg har en logind på min side hvor brugeren, får gemt sit brugernavn i en Session(”user”) (dette sker i asp), men min menu er lavet i Javascript og vil gerne ændre Log ind til Log ud, når brugeren er logget på.
Men hvordan får jeg fat i min Session(”user”) i Javascript??

Håber at i forstod spørsmålet.

clp
Avatar billede fennec Nybegynder
25. maj 2004 - 15:59 #1
det kan du kun ved at reloade siden.

<%
if session("user") <> "" then
'logud script %>
<input type="button" value="Logout">
<%
else
'logind script %>
<input type="button" value="Login">
<%
end if %>
Avatar billede grunken Nybegynder
25. maj 2004 - 16:00 #2
Jeg kan ikke helt forstå ideen med at du vil lade javascript aflæse en session (hvilket man heller ikke kan), når det nu er sådan at dit asp er i gang med at lave login'n kan den vel også lige så godt ændre det menupunkt

-ellers må du jo have fat i en cookie :o)
Avatar billede clp Nybegynder
26. januar 2006 - 15:24 #3
lukker