Avatar billede Dan Hansen Juniormester
25. maj 2004 - 13:30 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Bedste Antivirus program

Hvis i skulle vælge det bedste antivirus program til jeres computer - hvilket ville i så vælge!?

Jeg selv er meste til Norton eller Etrust - men hvad siger i?
Hvad har i gode erfaringer med - og hvad siger i især til Etrust!? Har hørt at den skulle være lige så god som Norton og McAfee - men er det rigtig - den er i hvert fald billig - 399,- for 5 års opdatering :D

Kom med jeres meninger og evt. andre forslag... pengene er ikke den væsentligste faktor... må gerne koste penge :D
Avatar billede andersenph Nybegynder
25. maj 2004 - 13:33 #1
Jamen hos os er vi da glade for Pandaen.
Den har kørt upåklageligt i snart 3 år.
Vi har et netværk med omkring 20 pc´ere og 2 servere.
Det er minimalt, hvad der er sluppet igennem.
Avatar billede strych9 Praktikant
25. maj 2004 - 14:14 #2
Etrust er vist lavet af Computer Associates hvis jeg husker ret. Det er jo verdens 3. største software firma, og går nok ikke fallit foreløbig, så dine 5 år er sikrede =)

Personligt brugte jeg siden midten af 90erne Kaspersky AVP, og sidenhen AVX. Den kørte altid som den skulle, men i den seneste tid har jeg slet ikke brugt virus killer. De laver for meget ravage, fucker driver installationer op, og laver generelt uigennemskuelige problemer. De to værste antivirus programmer jeg har prøvet i den forbindelse er Norton og F-Secure. Vexira og Panda kørte fint, og hvis jeg benyttede antivirus i dag ville det være en af de to, men nu er det altså nogle år siden at jeg har haft en virus.... Den seneste jeg kan erindre er Win95.CIH og den er jo tudsegammel.
Avatar billede Slettet bruger
25. maj 2004 - 14:26 #3
Er det til din personlige PC eller et netværk?

Nå men en god gratis AV scanner (AntiVir) finder du her: http://www.free-av.com/
Ellers har jeg rigtig gode erfaringer med McAfee til både privat PC samt netværk.
Finder du her:
Privat: http://www.mcafeestore.com/dr/v2/ec_MAIN.Entry10?SP=10023&PN=1&xid=45645&V1=527206&DSP=&CUR=978&PGRP=0&CACHE_ID=0
Netværk: http://www.networkassociates.com/us/products/mcafee/antivirus/category.htm eller www.mcafee.dk

Men det er jo som sagt næsten en religionssag hvad man foretrækker.
Avatar billede godfucker Nybegynder
25. maj 2004 - 23:18 #4