Avatar billede vipman Nybegynder
25. maj 2004 - 12:59 Der er 9 kommentarer

Netværk

Vi har oprettet et netværk hjemme hos mig selv. Det er foregår mellem to pc'ere. Efter jeg har fået netværk har der sket underlige ting. Eksempelvis sad jeg og spillede og den anden bruger kom på. med det samme kom der en besked frem, hvori der stod henad dette: remote call....? har lukket uventet pc'eren ville genstarte om 59 sek. hvad er årsagen...
Avatar billede yellow Nybegynder
25. maj 2004 - 13:01 #1
Lyder som om du har fået blaster virus

Se mere her:
http://www.microsoft.com/security/incident/blast.asp
Avatar billede vipman Nybegynder
25. maj 2004 - 13:02 #2
jeg har ikke internet men det har den anden pc haft...Men jeg mindes stærkt at den var blevet opdateret
Avatar billede ferdinand.k Mester
25. maj 2004 - 13:03 #3
hvad med den anden maskine!? har den vist nogle symtomer på virus!? blaster, eller sasser eller noget ligenden!?
Avatar billede vipman Nybegynder
25. maj 2004 - 13:03 #4
men står der også sådant noget....når den lukker ned..har aldrig selv haft den, ? måske nu
Avatar billede vipman Nybegynder
25. maj 2004 - 13:04 #5
det kan sku godt være at det er det...
Avatar billede ferdinand.k Mester
25. maj 2004 - 13:04 #6
se her om der er noget du kan bruge: http://www.eksperten.dk/spm/495101
Avatar billede vipman Nybegynder
25. maj 2004 - 13:05 #7
tror sku mere at det er sasser den er ramt af så....prøver lige at opdatere den....Tak for hjælpen
Avatar billede ferdinand.k Mester
25. maj 2004 - 13:05 #8
der ligger nogle filer du kan downloade og smide ned på en kiks, og køre maskinen igennem...
Avatar billede ferdinand.k Mester
25. maj 2004 - 13:26 #9
Sig til når du har kørt det hele igennem, og resultatet heraf... i mellemtiden skal du nok sørge for at fjerne forbindelsen mellem de to maskiner... ligeledes skal du nok også overveje at køre kiksen igennem på begge computere...