Avatar billede illidan Nybegynder
24. maj 2004 - 15:25 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Fortrudt køb

Jeg har fornylig købt en Orion 20" LCD skærm med indbygget tv hos Århus pc lager (www.pc-lager.dk). Da jeg så kom hjem og fik den pakket ud opdagede jeg at opløsningen kun var på 800 gange 600 pixel. Inde på deres hjemmeside stod der at opløsningen er på 1024 gange 768 pixels.

Onsdag 26/5-2004 er der gået 14 dage siden mit køb.

Hvad skal jeg gøre?
Avatar billede beorn Nybegynder
24. maj 2004 - 15:26 #1
du har 14 dages retur ret på alle postordrekøb. så hvis du ikke har købt den i butikken er det bare at sende den retur
Avatar billede beorn Nybegynder
24. maj 2004 - 15:28 #2
ellers ville jeg tage et screendump af hjemmesiden og gå ned og brokke mig i butikken og kræve at få pengene tilbage, da de har solgt dig noget som ikke passer på de specifikationer som du har fået fortalt.
Avatar billede script Nybegynder
24. maj 2004 - 15:42 #3
Du har selvfølgelig ret til at få den retuneret (14 dage), medmindre at det var en udsalgsvarer så er det ikke sikkert at du har returret på den. Men hvis de har solgt den under falske forudsætninger, skal de tage den retur, eller give dig den rigtige. har de ikke den de har reklameret for, skal de give dig pengene tilbage.

// script
Avatar billede dmcn Praktikant
24. maj 2004 - 15:44 #4
"opdagede jeg at opløsningen kun var på 800 gange 600 pixel"
Når du ser TV eller når du bruger skærmen som almindelig skærm?
Avatar billede Slettet bruger
24. maj 2004 - 15:45 #5
Kan du ikke lige oplyse modelnummeret?
Avatar billede beorn Nybegynder
24. maj 2004 - 15:47 #6
Avatar billede script Nybegynder
24. maj 2004 - 15:53 #7
Ud fra de oplysninger der står på siden kan jeg kun se at det må være en Resolution 1024 x 768 pixels. Der skal være en meget god forklaring for ikke at give dig hvad de reklamere for.

// script
Avatar billede beorn Nybegynder
24. maj 2004 - 15:54 #8
tja ikke hvis det er fjernsyn som kun kører i 800*600. det er jo meget normalt eftersom vi ikke har HD-tv herhjemme.
Avatar billede script Nybegynder
24. maj 2004 - 15:56 #9
Til illidan er det når du ser tv?