Avatar billede apollon55 Nybegynder
23. maj 2004 - 20:56 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Playstation larmer

Hey alle. Jeg fik for godt en md. siden installeret en messiah 2 chip i min PS2. For lidt siden begyndte den at larme af h. til og vil ikke læse en skid af det jeg putter i den. Nogen der ved hvad der er galt og om det har noget med chippen at gøre.? Hvis den er i stykker kan man så få den repareret eller??
Avatar billede chrisser_vest Nybegynder
23. maj 2004 - 21:03 #1
først skal du lige tjekke om du har sat dit drev til normal eller fast i menuen når du starter din ps2 uden spil i. hvis drevet står på fast læser du spillene hurtigere men dit drev bliver også meget hurtigere slidt.
Du har uden tvivl ikke garanti på den mere efter den er blevet chippet, men det kan sikkert sagtens lade sig gøre at få den repareret hos et firma, det er dog ikke sikkert det kan betale sig.
Avatar billede xtcy Nybegynder
24. maj 2004 - 09:56 #2
er det ikke standard at en PS2 larmer ?
har ikke mødt en som ikke har larmet...
Avatar billede t-m-s Nybegynder
24. maj 2004 - 13:04 #3
http://www.powerplay.dk/

ring til dem.. de tager 100 kr for at kigge og sige hvad der er i vejen, hvis du ikke vil ha de fixer den, så koster dert bare de 100 kr.
Avatar billede apollon55 Nybegynder
24. maj 2004 - 16:46 #4
nu er det sådan jeg bor i aalborg. Kender nogen et sted heroppe der kan lave den??
Avatar billede apollon55 Nybegynder
29. maj 2004 - 18:43 #5
hmm