Avatar billede fcbent Nybegynder
23. maj 2004 - 18:17 Der er 16 kommentarer

Application form

hey jeg er leder af en clan i call of duty
så på min hjemmeside vil jeg er have en form
hvor nørder kan tilmelde sig min clan
prøver ondemand men de viser kun det halve

nogen der kan hjælpe mig?
Avatar billede barklund Nybegynder
23. maj 2004 - 18:22 #1
Hvad er det egentlig du spørger om? Og hvor kommer Flash ind i billedet? Og hvad fatan er "ondemand"?
Avatar billede fcbent Nybegynder
23. maj 2004 - 18:26 #2
så slapper vi.........ondemand er Flash mx 2004 pro hjemmefilm på www.macromedia/flash.com
og du kan se dette http://502ndpir.dns2go.com/squad.htm

Fejl:
**Error** Scene=Scene 1, layer=form, frame=1:Line 1: The class 'funktion' could not be loaded.
    var submitform:funktion;

**Error** Scene=Scene 1, layer=form, frame=1:Line 3: Syntax error.
    submit = funktion() {

**Error** Scene=Scene 1, layer=form, frame=1:Line 14: Unexpected 'on' encountered
    (on) click){

Total ActionScript Errors: 3     Reported Errors: 3

**Error** Scene=Scene 1, layer=form, frame=1:Line 1: The class 'funktion' could not be loaded.
    var submitform:funktion;

**Error** Scene=Scene 1, layer=form, frame=1:Line 3: Syntax error.
    submit = funktion() {

**Error** Scene=Scene 1, layer=form, frame=1:Line 14: Unexpected 'on' encountered
    (on) click){

Total ActionScript Errors: 3     Reported Errors: 3
Avatar billede fcbent Nybegynder
23. maj 2004 - 18:27 #3
Avatar billede barklund Nybegynder
23. maj 2004 - 18:34 #4
det hedder "function" og ikke "funktion", derudover skal din onClick se ud som "on (click){".

Og jeg læste det som onde-mand og ikke on-demand og kunne ikke lige gennemskue, hvem den onde mand var :D

Og da du intet nævnte om flash, så kunne jeg slet ikke gætte, hvordan det kom ind i billedet - det sker jo at folk stiller spørgsmål i forkerte kategorier... :)
Avatar billede fcbent Nybegynder
23. maj 2004 - 18:47 #5
ja men ikke her den høre uder dette
Avatar billede fcbent Nybegynder
23. maj 2004 - 18:47 #6
;+)
Avatar billede barklund Nybegynder
23. maj 2004 - 18:53 #7
Virker det så ikke, med de tre rettelser, som jeg har nævnt?
Avatar billede fcbent Nybegynder
23. maj 2004 - 18:57 #8
nej det gør det ikke
Avatar billede fcbent Nybegynder
23. maj 2004 - 18:59 #9
can jeg sende dig et scrennshot så du kan se hva der er galt
Avatar billede barklund Nybegynder
23. maj 2004 - 19:07 #10
Du kan vel oploade et til serveren bare lige indtil jeg har kigget? Hvilken fejl får du?
Avatar billede fcbent Nybegynder
23. maj 2004 - 19:10 #11
vent lige 5 min
Avatar billede fcbent Nybegynder
23. maj 2004 - 19:16 #12
dem her
Avatar billede fcbent Nybegynder
23. maj 2004 - 19:16 #13
**Error** Screen=form1, layer=Action, frame=1:Line 5: Operator '=' must be followed by an operand
        \\ insert form submission code here

**Error** Screen=form1, layer=Action, frame=1:Line 6: Unexpected '}' encountered
    }

Total ActionScript Errors: 2     Reported Errors: 2
Avatar billede fcbent Nybegynder
23. maj 2004 - 19:20 #14
her er det jeg skriver.
til Apc.resten
----------------------------------------
var submitform:Function
  // create the function
submitform = function() {
    trace("submitform() called");
    \\ insert form submission code here
}

--------------------------------------------

til botton
----------------------------------------------
on (click) {
    _parent.submitform();
}
--------------------------------------------
Avatar billede barklund Nybegynder
23. maj 2004 - 19:22 #15
Det ser da rigtigt ud - er du sikker på, at det er præcis den kode, du har skrevet? For den fejl du får (Operator '=' must be followed by an operand) betyder at du har et lighedstegn uden noget meningsfyldt bagefter...
Avatar billede fcbent Nybegynder
24. maj 2004 - 14:51 #16
jeg vil uploade til min hjemmeside så du kan se