Avatar billede nitte Nybegynder
23. maj 2004 - 18:06 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

512 / 512 eller mere ?

Ja vil meget gerne vide om vi skal have en større forbindelse end 512 / 512 da vi er 3 personer på nettet det meste af tiden, 1 downloader det meste af tiden, og så er vi 2 der spiller det meste af tiden og er på nettet. Tror i det vil være bedre med en større forbindelse eller er det godt nok med en 512 / 512 ?
Avatar billede phliplip Nybegynder
23. maj 2004 - 18:12 #1
Pågældende der downloader hele tiden ville nok fryde sig over en større linie ;)
Avatar billede bartfreak Nybegynder
23. maj 2004 - 18:15 #2
i skal nok ha et program som netlimiter..?
http://www.netlimiter.com/
Avatar billede backside Nybegynder
23. maj 2004 - 18:32 #3
En "downloader" i et fælles netværk vil altid være en klods om benet på de andre, med mindre man deler båndbredden ud til de forskellige. (som jeg tror netlimiter gør hvis jeg ikke tager helt fejl)
Avatar billede nitte Nybegynder
25. maj 2004 - 12:06 #4
Kan programmet gøre sådan at når han er på har han en bestem begrænsning han kan dl med, og når han  så ikke er på, så får vi hele forbindelsen selv. ? håber i forstår hvad jeg mener.
Avatar billede jpvj Nybegynder
25. maj 2004 - 12:08 #5
Det kan ikke lade sig gøre uden en gateway med QoS, dvs. det er gatewayen, der bestemmer hvorledes traffik prioriteres.

I kunne lave en lønsing baseret på en Linux, men den kan jeg ikke hjælpe dig med :-)

Se evt. på www.sslug.dk - der er også support forums.
Avatar billede bartfreak Nybegynder
06. juni 2004 - 21:31 #6
svar oz..=)
Avatar billede bartfreak Nybegynder
17. juli 2004 - 17:08 #7
Vær sød at lukke..O)
marker navnet og tryk på accepter..