Avatar billede harrypothead Nybegynder
23. maj 2004 - 15:49 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

True Crime Hardware konflikt i mp

Hey jeg kan sq ikke få mit nye spil til at virke... plz help :)

True crime virker fint i single player, men når den prøver at connecte til en server eller når jeg klikker på host knappen hopper den ud i windows uden en fejl meddelelse ?!?
Jeg har lige købt spillet og da jeg kom hjem spillede jeg lidt singleplayer men multiplayer gider den åbenbart ikke, og jeg har prøvet alt ->
Geninstallerede XP med diverse windows updates og directx 9b som fulgte med spillet.. den nyeste detonator 56.72 og har checket for virus spyware etc....
Alt andet virker som det skal...

Min pc ->
MSI kt4av & AMD XP 2400+ ,
Geforce3 ti200 og 512mb ddr 3200
cmedia lydkort og 2* 120gb hdd en dvd og en brænder
Avatar billede xtcy Nybegynder
24. maj 2004 - 10:02 #1
start med at kigge deres readme fil igemmen og evt deres support forum...
der finder man næsten altid en løsning...
og hvilken fejl får du ?
Avatar billede harrypothead Nybegynder
24. maj 2004 - 14:15 #3
Jeg har kørt deres faq igennem uden held..
Og jeg får ingen error message :(
Spuillet virker fint i single player, når jeg så trykker hostgame eller trykker på en server står jeg wupti i windows
no error message...
har ikke clonecd eller noget installeret
kun norton antivirus og tiny personal firewall some jeg osse har prøvet at fjerne uden held.
Det er helt nyt dansk XP som jeg lige har installere opdateret og inlæst diverse nye drivere..
Det er pænt sort /me fatter minus.. :)
Avatar billede harrypothead Nybegynder
24. maj 2004 - 14:16 #4
P.S. jeg kan værken trykke Accepter eller Afvis til dit svar, det er vist noget galt med scriptet på siden her dunno
Avatar billede xtcy Nybegynder
24. maj 2004 - 15:10 #5
hmm nederen...
ved at hvis du har clonecd installeret kan du slet ikke starte spillet.. hvis du har lavet image af det...
den minimere ikke bare spillet ?
men ville foreslå at du skriver til Activision.. de har sikkert et svar hehe.. kan jo også være det bare er en bug i spillet...
men MP virkede fint da jeg prøve med en af mine venner...
Avatar billede harrypothead Nybegynder
25. maj 2004 - 07:09 #6
For underligt lånte mit spil til en buddy og det virker på hans pc ?
Hvilket hard/software kan være skyld i den underlige fejl ???
Avatar billede harrypothead Nybegynder
25. maj 2004 - 07:25 #7
Det her fandt jeg i system loggen:
Programmet C:\games\True Crime\TrueCrime.exe oprettede en programfejl Fejlen opstod på 05/21/2004 @ 17:05:14.250 Undtagelsen, der opstod, var c0000005 ved adresse 006621E4 (TrueCrime!ShellMissionScreen__Activate)

Fejlagtigt program truecrime.exe, version 0.0.0.0, fejlagtigt modul truecrime.exe, version 0.0.0.0, fejlagtig adresse 0x002621e4.
Ved ikke om det hjælper en bjælde men det kunne jo være :)
Avatar billede xtcy Nybegynder
25. maj 2004 - 08:50 #8
prøv at se om der er kommet en opdatering til spillet..
eller prøv at  hende en Fixed .exe fra en side.. kan være det så virker..
aner ikke om det hjælper.. men det er da et forsøg værd
Avatar billede harrypothead Nybegynder
07. juni 2004 - 17:24 #9
Woohooo kørte direct x diagnose den fandt to problemer med en netwærks enhed, så jeg geninstallered directx og nu virker lortet :)
Avatar billede xtcy Nybegynder
07. juni 2004 - 21:56 #10
hehe så er det jo fedt nok ;)