Avatar billede anuseren Nybegynder
23. maj 2004 - 11:57 Der er 1 løsning

Program til redigering af video

Jeg skal bruge et program hvori jeg kan redigere mine film. Der skal klippes lidt, indsættes tekst m.m.

Jeg har optaget mine film ind på computeren via mit tvkort og huffyuv.

Mine filer fylder ca 7-8GB stykket. I hvilket program, og hvordan vil i anbefale jeg gør dette?

Spørger om dette da jeg ikke ved om premire pro kan håndtere disse store filer. "http://www.eksperten.dk/spm/501250"
Avatar billede scathmo Nybegynder
27. maj 2004 - 14:18 #1
Hej
Premiere Pro kan sagtens håndtere filer i den størrelse, men det er at fortække hvis man rigeligt med ram, og helst gerne Dual processor.
Men personligt ville jeg klippe det op i flere små, for så tilsidst at koge det hele sammen, det er trods alt lettere og hurtigere i den sidste ende. God fornøjelse
Scathmo